جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه عرشه آنلاین

. افزایش مسافرت‌ها، افزایش مصرف غذا در بیرون از منزل و استفاده از غذاهای آماده طبخ منجر به افزایش شیوع این بیماری ویروسی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مطالعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می‌دهد حدود 47 درصد زنان بالای 50 سال در ایران دچار کمبود تراکم استخوان هستند اما این رقم در بین مردان ایرانی کمتر است.

وب‌گاه فرارو

سوخت‌بران و کولبران بیشترین آمار ابتلا به این بیماری را دارند؛ آن‌ها که از مرز‌های غیررسمی به پاکستان تردد دارند، آنجا توقف می‌کنند، پشه آن‌ها را نیش می‌زند، به روستای‌شان بر می‌گردند و یکی، دو روز بعد با نشانه‌های ابتلا مواجه می‌شوند. مالاریا یک بیماری انگلی است که به‌صورت عفونت حاد با تب‌ولرز و کم‌خونی، بزرگی طحال و... تشخیص داده می‌شود. انگل مالاریا توسط یک تیره از پشه به‌نام آنوفل...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در دیدار با همتای عراقی خود گفت: بیماری‌های شایع در ایران و عراق به دلیل نزدیکی جغرافیایی مشترک است و بنابراین در زمینه درمان بیماری‌ها باید با یکدیگر همکاری کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌ها درباره چندین مورد عفونت خطرناک و اغلب مرگبار ویروسی در میان نوزادان در اروپا به همراه افزایش چرخش ویروس‌های مشابه که در تابستان و ابتدای پاییز شیوع‌شان بیشتر می‌شود، باعث نگرانی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش‌ها درباره چندین مورد عفونت خطرناک و اغلب مرگبار ویروسی در میان نوزادان در اروپا به همراه افزایش چرخش ویروس‌های مشابه که در تابستان و ابتدای پاییز شیوع‌شان بیشتر می‌شود، باعث نگرانی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر» طی شبانه روز گذشته بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) 4880 ابتلای جدید داشته و جان 26 بیمار را گرفته است.

وب‌گاه فرارو

آمار‌های جهانی نشان می‌دهد که مصرف الکل سالانه 3 میلیون نفر را در سراسر دنیا به کام مرگ می‌کشاند همچنین منجر به معلولیت و از دست رفتن سلامت میلیون‌ها نفر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت، مصرف الکل سالانه 3 میلیون نفر را در سراسر دنیا به کام مرگ می‌کشاند و منجر به بروز بیش از 200 نوع بیماری از جمله هفت نوع سرطان می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت، مصرف الکل سالانه 3 میلیون نفر را در سراسر دنیا به کام مرگ می‌کشاند و منجر به بروز بیش از 200 نوع بیماری از جمله هفت نوع سرطان می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر» طی شبانه روز گذشته بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) 3871 ابتلای جدید داشته و جان 55 بیمار را گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر» طی شبانه روز گذشته بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) 3871 ابتلای جدید داشته و جان 55 بیمار را گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر» طی شبانه روز گذشته بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) 2131 ابتلای جدید داشته و جان پنج بیمار را گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شیلا غفاری افزود: در یک کارگاه چهار روزه که با شرکت کشور‌های عضو دفتر مدیترانه شرقی (امرو) به صورت وبینار برگزار خواهد شد، متخصصان مطرح بین المللی در زمینه پلاسما و فرایند‌های مربوط به بهره برداری از آن، سخنرانی خواهند کرد. وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران سال‌ها تجربه موفق در زمینه استفاده بهینه از پلاسما داشته است، بر اساس برنامه ریزی مشترک...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل سازمان انتقال خون گفت: سازمان انتقال خون ایران و موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت، دوره آموزشی مصرف بهینه پلاسما را برای کشورهای منطقه برگزار می‌کنند.