جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی گفت: سلامت انسان با سلامت محیط زیست و پایداری منابع در هم تنیده است. هیچکس نمی‌تواند سلامت مردم را بدون درست کردن محیط زیست‌اش تامین کند؛ بدین جهت همه ما بخشی از مشکل و بالتبع بخشی از راه حل هستیم.

خبرگزاری تسنیم

یک استاد دانشگاه گفت: خودروساز داخلی به این دلیل که می‌داند چه محصول بی‌کیفیتی را تولید کرده، زیر بار گارانتی قطعات مربوط به آلودگی هوا خودروها نمی‌رود و سر دولت و مردم را کلاه می‌گذارد.

وب‌گاه منیبان

معاون نماینده سازمان جهانی بهداشت با اشاره به همکاری این سازمان و سازمان بهزیستی کشور گفت: 12 هزار نفر از مقیمان مراکز توانبخشی و مراقبتی به خدمات بهبود یافته استاندارد دسترسی پیدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان 125 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 12 هزار و 677 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون نماینده سازمان جهانی بهداشت با اشاره به همکاری این سازمان و سازمان بهزیستی کشور گفت: 12 هزار نفر از مقیمان مراکز توانبخشی و مراقبتی به خدمات بهبود یافته استاندارد دسترسی پیدا کردند.

وب‌گاه فرارو

به گفته محققان، استفاده از پروتئین به جای کربوهیدرات ممکن است در کنترل قند خون در برخی افراد موثر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان تأکید می‌کنند کسانی که در طول روز بی تحرک هستند باید زمانی از وقت خود را به ورزش اختصاص دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان 95 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 14 هزار و 720 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه عصر ایران

بنابر داده‌های جدول جهانی ورداُمتر که از تاریخ 29 ژانویه سال 2020 میلادی ثبت آمار رسمی کرونایی را آغاز کرده است، تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا به 690 میلیون و 61 هزار و 520 نفر رسیده و مرگ شش میلیون و 889 هزار و 332 بیمار کووید نیز تایید شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر داده‌های جدول جهانی ورداُمتر که از تاریخ 29 ژانویه سال 2020 میلادی ثبت آمار رسمی کرونایی را آغاز کرده است، تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا به 689 میلیون و 999 هزار و 434 نفر رسیده و مرگ شش میلیون و 888 هزار و 820 بیمار کووید نیز تایید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روسیه با ثبت 143 فوتی، بیشترین تعداد مرگ‌های روزانه کرونایی و نیز با ثبت بیش از 10 هزار ابتلای جدید، بالاترین رقم مبتلایان روزانه را در 24 ساعت گذشته گزارش کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان 315 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 25 هزار و 576 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مؤلفه‌هایی که در آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان تأثیر اجتناب‌ناپذیر دارد، فضای فیزیکی مدارس است و توجه به مسائل و شاخص‌های بهداشتی و ایمنی در محیط‌های آموزشی، مؤثرترین و اساسی‌ترین عامل رشد طبیعی از نظر جسمی، روانی و فراگیری مطالب در دانش‌آموزان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: یکی از مؤلفه‌هایی که در آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان تأثیر اجتناب‌ناپذیر دارد، فضای فیزیکی مدارس است و توجه به مسائل و شاخص‌های بهداشتی و ایمنی در محیط‌های آموزشی، مؤثرترین و اساسی‌ترین عامل رشد طبیعی از نظر جسمی، روانی و فراگیری مطالب در دانش‌آموزان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس مصوبه دولت ساعت کار تمام دستگاه های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری ها و به طور کلی همه نهادهای عمومی و مراکز کار و فعالیت به جز بخش خصوصی در فاصله نیمه خرداد تا نیمه شهریور 6 صبح تا 13 تعیین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس مصوبه دولت ساعت کار تمام دستگاه های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری ها و به طور کلی همه نهادهای عمومی و مراکز کار و فعالیت به جز بخش خصوصی در فاصله نیمه خرداد تا نیمه شهریور 6 صبح تا 13 تعیین شده است.