جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کره جنوبی با ثبت پنج فوتی و بیش از 16 هزار ابتلای جدید، بیشترین تعداد فوتی‌ها و مبتلایان کرونا را در 24 ساعت گذشته گزارش کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان 14 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 19 هزار و 328 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه فرارو

محققان می‌گویند مصرف بستنی می‌تواند بر روی سیستم ایمنی بدن تاثیر بگذارد. حال تصور کنید بدن در مواجهه به عوامل بیماری‌زا نیازمند پاسخ سیستم ایمنی بدن است، در حالی که پیش‌تر سیستم ایمنی بدن به دلیل مصرف مواد غذایی خاص مانند بستنی دچار التهاب شده و درگیر آن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان هشت بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 3990 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان 61 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 9278 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل سازمان ملل در امور سیاسی و صلح گفت: با گذشت 16 ماه از آغاز تهاجم تمام عیار روسیه، چشم انداز صلح همچنان به شدت تیره و تار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمریکا با ثبت 15 فوتی و بیش از 3000 ابتلای جدید، بیشترین تعداد فوتی‌ها و مبتلایان کرونا را در 24 ساعت گذشته گزارش کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر داده‌های جدول جهانی ورداُمتر که از تاریخ 29 ژانویه سال 2020 میلادی ثبت آمار رسمی کرونایی را آغاز کرده است، تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا به 690 میلیون و 674 هزار و 420 نفر رسیده و مرگ شش میلیون و 893 هزار و 784 بیمار کووید نیز تأیید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمریکا با ثبت 15 فوتی و بیش از 3000 ابتلای جدید، بیشترین تعداد فوتی‌ها و مبتلایان کرونا را در 24 ساعت گذشته گزارش کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر داده‌های جدول جهانی ورداُمتر که از تاریخ 29 ژانویه سال 2020 میلادی ثبت آمار رسمی کرونایی را آغاز کرده است، تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا به 690 میلیون و 635 هزار و 923 نفر رسیده و مرگ شش میلیون و 893 هزار و 345 بیمار کووید نیز تایید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روسیه با ثبت 97 فوتی و بیش از 4000 ابتلای جدید، بیشترین تعداد فوتی‌ها و مبتلایان کرونا را در 24 ساعت گذشته گزارش کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حسن واعظی گفت: اجرای طرح جهادی ساماندهی و ارتقای کیفی خدمات در اورژانس بیمارستان‌ها و ساماندهی تشکیل کمیته‌های راهبردی فنی ارتقای اورژانس بیمارستانی نیز از برنامه‌های سال 1402 این مرکز در معاونت درمان خواهد بود. وی افزود: کارگروه راهبردی ارتقای اورژانس بیمارستانی در سطح دانشگاه‌ها به صورت فصلی و کمیته‌های فنی ارتقا اورژانس بیمارستانی به صورت...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان 204 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 12 هزار و 737 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس بخش بیماری‌های عفونی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری می‌گوید: ابتلا به عفونت‌های ویروسی مختلف مثل سرماخوردگی در این فصل طبیعی است و دلیلی ندارد که فرد نگران باشد که مبتلا به کرونا شده است. چون در این فصل غیر از کرونا، عفونت‌های ویروسی دیگر هم وجود دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان 95 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 13 هزار و 115 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.