جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، شمار فوتی‌های بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه‌روز گذشته کاهش چشمگیر داشته و تنها هشت نفر طی 24 ساعت اخیر در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند بر اثر این بیماری جانباخته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس بررسی‌های انجام شده و گزارش‌های پزشکی منتشر شده «واکسن فایزر» 1 میلیون و 600 هزار عارضه جانبی بسیار جدی و ناتوان کننده برای مردم جهان به همراه داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید محمد پورحسینی در این نشست که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: کرونا درس آموخته‌های بسیاری برای ما به همراه داشت و البته نباید فراموش کرد که این بیماری هنوز تمام نشده و در مناطق مختلف جهان در قالب سویه‌ها و زیرسویه‌های جدید، شیوع دارد. وی با اشاره به اعلام پایان وضعیت اضطراری کرونا از سوی سازمان جهانی بهداشت، تاکید کرد: نباید...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان 110 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 11 هزار و 327 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه فرارو

خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش لپتاپ یا گوشی می‌تواند چشمان شما را تحریک کرده و منجر به وضعیتی به نام خستگی چشم شود. علائم رایج خستگی چشم شامل سردرد، حساسیت به نور، خارش چشم و تاری دید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: گرمای تابستان و اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به چشمان شما آسیب بزند. برای ایمن ماندن در آفتاب تابستانی به بیش از استفاده از کرم ضد آفتاب نیاز دارد؛ اگرچه گفت و گو اغلب حول محور نحوه محافظت از پوست در گرما می‌چرخد، اما مراقبت از چشمانتان به همان اندازه مهم است.

وب‌گاه عصر ایران

افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند و گروه سنی بالای 60 سال و کلیه افراد بالای 18 سالی که بیش از شش ماه از تزریق آخرین دوز واکسن آن‌ها گذاشته است حتما برای دریافت دوز یادآور مراجعه کنند. 12 تا 18 ساله‌ها به ویژه افراد پرخطر و دارای بیماری زمینه‌ای که شش ماه از تزریق آخرین دوز واکسن‌شان گذشته است نیز باید نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان 206 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 17 هزار و 249 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

خبرگزاری مهر

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: شعبه های جدید پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهر آبادان از مهر 1402 و کشورهای امارات و غنا در آینده ای نزدیک راه اندازی می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان 127 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 12 هزار و 652 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره جنوبی با ثبت هشت فوتی، بیشترین تعداد مرگ‌های روزانه کرونایی و نیز با ثبت بیش از 16 هزار ابتلای جدید، بالاترین رقم مبتلایان روزانه را در 24 ساعت گذشته گزارش کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کرونا در 24 ساعت گذشته جان 21 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 21 هزار و 153 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی به ثبت رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان 21 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 21 هزار و 153 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان انتقال خون اعلام کرد: متن نوشته شده توسط آرسام کودک 6 ساله مبتلا به بیماری تالاسمی که در آن به تقدیر از اهداکنندگان خون پرداخته بود در پوستر سازمان جهانی بهداشت چاپ و منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان هفت بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 6748 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.