جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه عصر ایران

طبق گزارش ها شیرین کننده مصنوعی مورد استفاده در هزاران محصول توسط سازمان جهانی بهداشت برچسب «احتمالا سرطان زا برای انسان» را خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر» طی شبانه روز گذشته بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) 8450 ابتلای جدید داشته و جان 56 بیمار را گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به طبق گزارش جدول جهانی ورلداُمتر، در 24 ساعت گذشته 8450 ابتلای جدید به بیماری کووید -19 در سراسر جهان ثبت شده و 56 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر نیلوفر پیکری در خصوص اعتبار بخشی موسسه‌ای خاطرنشان کرد: موضوعی که طی دو سال اخیر پیگیری شد؛ بحث ایجاد پروتکل دقیق و استاندارد براساس مستندات داخلی و بین‌المللی، تعیین محور، استاندارد و شاخص در حوزه‌های مختلف برای اجرای اعتباربخشی موسسه‌ای با حمایت سازمان جهانی بهداشت است تا بتوانیم به سمت بین‌المللی‌سازی پیش می‌رویم. وی...

خبرگزاری مهر

دبیر شورای بین الملل معاونت آموزشی وزارت بهداشت از پیگیری اجرای برنامه اعتبار بخشی موسسه ای با حمایت سازمان جهانی بهداشت خبر داد.

وب‌گاه فرارو

آژانس بین‌المللی تحقیقات سرطان وابسته به سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش ماه آینده خود، یک شیرین‌کننده مصنوعی موسوم به «آسپارتام» را در فهرست مواد «احتمالا سرطان‌زا» قرار خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از یورونیوز نوشت: آژانس بین‌المللی تحقیقات سرطان وابسته به سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش ماه آینده خود، یک شیرین‌کننده مصنوعی موسوم به «آسپارتام» را در فهرست مواد «احتمالا سرطان‌زا» قرار خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان جهانی بهداشت حدودا دو هفته‌ی دیگر آسپارتام را که در بستنی استفاده می‌شود، به‌عنوان ماده‌ای احتمالا سرطان‌زا معرفی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیرین کننده‌های مصنوعی می‌توانند باعث افزایش وزن، تومور، سرطان و بسیاری از خطرات دیگر برای سلامتی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرخجه از بیماری‌های ویروسی است که گرچه قدرت سرایت‌پذیری آن کمتر از سایر بیماری‌های دوران کودکی بخصوص سرخک است، اما هر چند سال یکبار همه‌گیری‌های بزرگ بیماری بخصوص در مراکز تجمعی مشاهده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده چابهار در مجلس با اشاره به آب وهوای استان سیستان و بلوچستان گفت: گرمترین روز سال در کل جهان روز شنبه این هفته در زابل داشتیم شاهد بودیم که چراغ راهنما خیابان هم به طور کامل در اثر افزایش دما ذوب شده بود و گرد و غبار شدید را هم در شمال و جنوب استان شاهد بودیم صدها نفر به خاطر مشکلات تنفسی راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه فرارو

نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود 80 درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک چقدر است؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت اولین دستور کار تحقیقاتی جهانی خود را برای دانشمندان منتشر کرده است تا به فوری‌ترین اولویت‌های سلامت انسان برای مقابله با مقاومت بدن نسبت به داروهای ضدمیکروبی (AMR) بپردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیماری کووید 19 طی شبانه روز گذشته جان 14 بیمار را در جهان گرفته است.