جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زهره الهیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگویی با اشاره به اهمیت مقوله حجاب و ضرورت برخورد با بدحجابی در جامعه، اظهار کرد: سلامت اجتماعی و سلامت فردی از موضوعاتی است که مسئولان وظیفه دارند تا شرایط تحقق آن در جامعه را فراهم بیاورند و قاعدتاً سلامت معنوی یکی از ابعاد سلامت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مردم از مسوولان درباره حجاب مطالبه جدی دارند، گفت: نمایندگان مجلس با وزرای کشور و ارشاد درباره این موضوع نشست خواهند داشت.

وب‌گاه فرارو

توصیه می‌شود کودکان و نوجوانانی که خطرات مرتبط با سلامتی دارند و همچنین بزرگسالان سالم زیر 60 سال قرار دارند؛ واکسن‌های اولیه و تقویت کننده‌های اولیه را دریافت کنند و تزریق دز‌های تقویت کننده‌های اضافی برای این افراد توصیه نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرگ خبر نمی‌کند و ممکن است در هر زمان اتفاق بیفتد. اما در هر دوره از تاریخ عواملی وجود داشته‌اند که به تنهایی درصد مرگ و میر را افزایش داده‌اند. سازمان جهانی بهداشت و مرکز کنترل بیماری‌ها لیستی از 10 دلیل عمده مرگ و میر در سال‌های اخیر را تهیه کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پدرام پاک‌آیین در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به افزایش آمار کرونا در کشور اظهار کرد: روز گذشته 1036 ابتلای جدید به بیماری کرونا در کشور داشتیم و 29 نفر از بیماران نیز جان باختند و 488 بیمار بستری جدید داشتیم که افزایش 14 درصدی را نسبت به یک ماه قبل در آمار بستری‌ها نشان می‌دهد. وی افزود: در حال حاضر 627 نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه در کشور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش 14 درصدی آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در کشور هشدار داد: زیرسویه‌های جدید کرونا که در کشور در حال گردش هستند قدرت سرایت بالایی دارند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش 14 درصدی آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در کشور هشدار داد: زیرسویه‌های جدید کرونا که در کشور در حال گردش هستند قدرت سرایت بالایی دارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از عوارض خوردن چیپس و پفک برای سلامتی با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه ما در طی هفته چندین بار از چیپس سیب زمینی یا پُفک به عنوان میان وعده استفاده می‌کنیم و کم‌تر کسی است که از این دو ماده غذایی خوشش نیاید. این محبوبیت پُفک و چیپس حتی مختص به سن و سال یا جنس خاصی نیست و همگی ما همیشه از خوردن این دو محصول لذت می‌بریم. با این حال شاید کم‌تر کسی باشد که با مضرات این محصول آشنا باشد و یا حتی به آن اهمیت بدهد. تحقیقات نشان می‌دهند که خطرات مصرف این دو...

وب‌گاه فرارو

اگرچه چیپس و پُفک امروز یکی از اسنک‌های بسیار محبوب میان مردم شناخته می‌شود، این دو ماده غذایی کم ارزش مضراتی هم برای سلامتی انسان دارند که حذف آن‌ها از سبد غذایی امری غیر معقول نخواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس تغذیه و رژیم درمانی درباره کاهش وزن و رژیم غذایی در عید نوروز و مصرف مجاز آجیل و شیرینی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان جهانی بهداشت خطر شیوع این بیماری را در سطح ملی بسیار زیاد، در سطح زیرمنطقه‌ای بالا و در سطح منطقه‌ای متوسط ارزیابی می‌کند. خطر شیوع این بیماری در سطح جهانی کم ارزیابی شده است.

وب‌گاه فرارو

موسوی با بیان اینکه توصیه می‌شود که حداکثر مصرف روزانه افراد 50 گرم شکلات تلخ با مقدار 70 درصد کاکائو باشد، ادامه داد: اگرشکلات تلخ به صورت روزانه مصرف شود می‌تواند برای قلب انسان‌ها مفید باشد که این موضوع را تحقیقات زیادی اثبات کرده است.