جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در حال حاضر بیش از 1.5 میلیارد نفر دچار کم شنوایی هستند اما می‌توان با استفاده از برخی روش‌ها، از بروز این اختلال جلوگیری کرد.

خبرگزاری تسنیم

در حال حاضر بیش از 1.5 میلیارد نفر دچار کم شنوایی هستند اما می‌توان با استفاده از برخی روش‌ها، از بروز این اختلال جلوگیری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آلودگی های آب شهری از جمله نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک، سرب و مواد شیمیایی و میکروب ها در دراز مدت می توانند آسیب های جدی برای بدن ما به وجود آورند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش می گویند مسمومیت دختران مدرسه ای در روزهای اخیر می تواند حاصل از یک بیماری ترس جمعی باشد. البته ارگان رسانه ای دولت هم ضمن احتمال این مورد نوشته بود تعدادی از بچه ها برای تعطیل کردن مدارس، از سر شیطنت از بمب های بد بو استفاده کردند و یک فعال توییتری در اصفهان ادعا کرده مسمومیت بچه ها بر اثر استفاده یک محصل از گاز فلفل بوده که ضارب دستگیر شده است! البته...

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اسناد سازمان جهانی بهداشت، از 40 درصد سرطان ها می توان پیشگیری کرد و مواردی هم که قابل پیشگیری نیست را نیز می توان به کمک خودمراقبتی، امید به اثربخشی روش های تشخیصی و درمانی به آسانی تشخیص داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیستری جمعی ((Mass hysteria) اصطلاحی است علمی که به توصیف شرایطی می پردازد که در آن به سرعت احساس ترس و وحشت در یک جامعه انسانی گسترش می یابد. البته تعریف اصلی این پدیده کمی پیچیده تر است. متخصصان عموما هیستری جمعی را نوعی اختلال تبدیلی یا وضعیت سلامت روانی می دانند که شامل برخی علائم فیزیکی ناشی از تنشهای ذهنی یا عاطفی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرآنلاین در گزارشی نوست، مسمومیت دختران محصل، ترسی که از قم شروع شد و حالا به تهران رسیده است حالا در راس اخبار کشور قرار گرفته است. پشت پرده این حادثه چیست؟ اتفاقی که در روزهای ابتدایی اصلا جدی گرفته نشد، بعد تکذیب شد و حالا یک رفتار تعمدی خرابکانه معرفی شده است چه عاملی در پس خود دارد؟ در روزهای گذشته این رفتار با اتفاقاتی که در سال های 2009 تا 2017 در افغانستان رخ داده بود مقایسه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر سعید محمودیان در آستانه روز جهانی کم شنوایی گفت: گوش دادن به اصوات بلند و یا ناایمن و آسیب زا می‌تواند صدمات جدی ایجاد کند و یکی از ریسک فاکتور‌ها یا عوامل خطر جدی آسیب به گوش و شنوایی، صدای بلند است که عامل اصلی وزوز گوش نیز همین مساله است. هم اکنون مواجهه گوش با اصوات شدید عامل 17 درصد از ابتلای مردم به وزوز گوش در جامعه است. دانشیار دانشگاه...

وب‌گاه فرارو

کارشناسان تاکید می‌کنند، اعتیاد به مواد غذایی ناسالم به همان اندازه اعتیاد به الکل، تنباکو یا مواد مخدر خطرناک است و باید در همین لیست قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره سلامت گوش دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عامل ابتلای 17 درصد مردم به وزوز گوش مواجهه با اصوات شدید است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس گزارش طبقه‌بندی‌شده جدید و به‌روز شده وزارت انرژی ایالات متحده که توسط روزنامه وال‌استریت ژورنال به‌دست آمده، کووید احتمالا نتیجه نشت آزمایشگاهی بوده است.

وب‌گاه فرارو

بر اساس گزارش طبقه‌بندی‌شده جدید و به‌روز شده وزارت انرژی ایالات متحده که توسط روزنامه وال‌استریت ژورنال به‌دست آمده، کووید احتمالا نتیجه نشت آزمایشگاهی بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: سالانه هزاران مورد ابتلا به سرطان در ایران و میلیون ها مورد در جهان رخ می دهد. طبق اسناد سازمان جهانی بهداشت، از 40 درصد سرطان ها می توان پیشگیری کرد و مواردی هم که قابل پیشگیری نیست را نیز می توان به کمک خودمراقبتی، امید به اثربخشی روش های تشخیصی و درمانی، مراجعه به موقع و زودهنگام به آسانی تشخیص داد؛ به طوری که نیمی از سرطان ها قابل درمان است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران از طراحی و فعال شدن سامانه هوشمند رصد افت تحصیلی و مشکلات روانشناختی دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه الف

نماینده سازمان جهانی بهداشت در یمن تاکید کرد که این کشور برای جلوگیری از فروپاشی احتمالی ساختار بهداشتی خود به کمک فوری و گسترده حامیان بین‌المللی نیاز دارد.