یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر زائران ایرانی به سوریه پس از حدود پنج ماه وقفه، ازسر گرفته شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی نیز در مراسم بدرقه این کاروان گفت که مشتاقان این سفر می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی تحت پوشش حج و زیارت برای سفر زیارتی سوریه ثبت‌نام کنند.

خبرگزاری مهر

معاون سازمان حج و زیارت، اولویت های اعزام حج تمتع در سال آینده را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به اینکه ثبت‌نام حج تمتع نداریم، برخی از دارندگان فیش حج تمتع که قبلا به این سفر معنوی مشرف شده بودند یا دیگر استطاعت جسمی یا مالی برای رفتن به حج تمتع را ندارند، متقاضی واگذاری فیش خود هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عمره و حج سازمان حج و زیارت سامانه تشرف را پل ارتباطی بین واگذارکننده و متقاضی فیش حج اعلام کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

اعزام زائران کشورمان به سوریه پس از چهار ماه وقفه، فردا از مشهد برقرار و زائران به مدت یک هفته با قیمت 11 میلیون و 800 هزار تومان به زیارت حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما مشرف می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعزام زائران کشورمان به سوریه فردا از مشهد برقرار و زائران به مدت یک هفته به زیارت حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما مشرف خواهند شد.

وب‌گاه الف

معاون سازمان حج و زیارت با بیان این‌که سهمیه حج سال 1402 ایران هنوز تعیین نشده و پس از مذاکره با عربستان تعداد زائرانی که از ایران به حج اعزام خواهند شد، مشخص می‌شود، گفت: در هر صورت، دارندگان فیش حج تمتع که در سال 1399 ثبت‌نام کرده بودند، در اولویت اعزام به حج در سال 1402 هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان حج و زیارت گفت: دارندگان فیش حج تمتع که در سال 1399 ثبت‌نام کرده بودند، در اولویت اعزام به حج در سال 1402 هستند.

وب‌گاه فرارو

وضعیت حج تمتع در سال 1402 هنوز نامعلوم است، مذاکرات کشور‌ها با وزارت حج عربستان آغاز نشده و سهمیه‌ای حج پیش‌رو نیز همچنان نامشخص است. با این وجود، معاون سازمان حج و زیارت می‌گوید: «اولویت در حج آینده با ودیعه‌گذارانی است که در سال 1399 ثبت‌نام کرده‌اند»؛ همان افرادی که سه دوره از حج جا مانده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سازمان حج و زیارت با بیان این‌که سهمیه حج سال1402 ایران هنوز تعیین نشده و پس از مذاکره با عربستان مشخص می‌شود، گفت: در هر صورت، دارندگان فیش حج تمتع که در سال 1399 ثبت‌نام کرده بودند در اولویتند.