یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه الف

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به آمادگی ایران برای اعزام زائران به عمره مفرده گفت: در صورتی که عربستان با شروط ایران موافقت کند، عمره مفرده قابل برگزاری است و ما مشکلی در زمینه اعزام زائران نداریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدصادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت از عدم مشارکت شرکت‌های هواپیمایی داخلی در تامین پرواز‌های زیارتی به سوریه و هزینه بالاتر بلیت پرواز‌های خارجی بعنوان دو نمونه از مشکلات نام برد. او ابراز امیدواری کرد که تفاهمنامه تهیه شده برای اعزام کاروان‌های زیارتی به حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام‌الله علیهما) در سفر آینده وزیر گردشگری سوریه به تهران...

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به سیاست راهبردی این نهاد در حوزه اعزام زائران گفت: در اعزام‌ها ابتدا امنیت زائر برای ما اهمیت دارد و هر جا ببینیم امنیت مخدوش شود، اعزام را متوقف می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیدصادق حسینی از مشارکت نکردن شرکت‌های هواپیمایی داخلی در تامین پرواز‌های زیارتی به سوریه و هزینه بالاتر بلیت پرواز‌های خارجی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حج و زیارت بسته‌های متنوع اقامتی برای اعزام زائران در حج آینده پیش بینی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: درحالی که برخی از رسانه‌ها خبر از افزایش نرخ فیش حج تمتع 1402 تا مبلغ 200 میلیون تومان می‌دهند اما بررسی‌های ایرنا نشان می‌دهد که سقف فروش این فیش‌ها به مرز 83 میلیون تومان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسکندری گفت: پس از برگزاری نشست با نمایندگان کشور‌های اسلامی میزان هزینه سفر حج برای هر زائر مشخص خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی ها نشان می‌دهد که سقف فروش فیش‌های حج تمتع به مرز 83 میلیون تومان رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سقف فروش فیش حج تمتع 1402 به مرز 83 میلیون تومان رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان حج و زیارت بسته‌های متنوع اقامتی برای اعزام زائران درحج آینده پیش بینی کرده است.