یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خدمات مرتبط با سازمان امور سینمایی، معاونت امور اطلاع رسانی و مطبوعاتی و همچنین 10 واحد دیگر را از طریق پنجره خدمات وفا ارائه می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت جدید عراق به ریاست محمد شیاع السودانی امروز توانست رأی اعتماد پارلمان را جلب کند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام نواب با تاکید بر اینکه زائران بالای 65 سال به حج تمتع 1402 اعزام خواهند شد، گفت: سال آینده 85 هزار زائر به حج تمتع اعزام خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت از اعزام مجدد زائران ایرانی به سوریه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

او با بیان این‌که وزارت کشور سوریه، تمام امکانات لازم برای استقبال از زائران ایرانی را مهیا کرده است، گفت: تمام تلاش خود را برای موضوعات مطرح شده انجام خواهیم داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید صادق حسینی که برای راه اندازی مجدد اعزام زائران ایرانی به سوریه، در راس هیئتی به این کشور سفر کرده است، افزود: با توجه به عبور از شرایط کرونایی و همچنین حفظ کرامت، امنیت و سلامت زائران ایرانی، اعزام‌ها در روز‌های آتی از سرگیری می‌شود. وی اضافه کرد: برای اعزام مجدد زائران ایرانی به سوریه تفاهم نامه‌ای آماده شده است تا به امضای طرفین برسد. رئیس...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت، در سفر به سوریه و گفتگو با مقامات این کشور، تامین امنیت، کرامت و سلامت زائران را، مورد تاکید قرار داد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان حج و زیارت ایران در دیدار با وزیر حمل و نقل سوریه درخصوص تسهیل روند ورود زائران ایرانی به سوریه رایزنی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: این هفته نخستین پرواز از مشهد مقدس به سوریه عزیمت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه سپرده‌گذاران حج تمتع در اسرع وقت و فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف به حج را دارند و یا نوبت آنان باشد، با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع به آدرس: Reserve.haj.ir نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود اقدام کرده و در پایان کد رهگیری دریافت کنند.

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت تمام دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع را فراخواند تا اطلاعات خود را برای سفر حج به‌روزرسانی کنند. البته تکمیل این اطلاعات به منزله ثبت‌نام در کاروان حج نیست.