یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج بدون در نظر گرفتن اولویت درخواست کرد تا با مراجعه به سامانه رزرو، اطلاعات خود را بروزرسانی کنند.

خبرگزاری دانا

بیش از یک ماه از پایان مراسم اربعین می‌گذرد، اما پرداخت وام وعده‌داده‌شده همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و مردم نمی‌دانند این موضوع را از کجا پیگیر باشند که به درخواست مردم پیگیر این موضوع شدیم.

خبرگزاری مهر

بر مبنای آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به زائرین اربعین تا تاریخ 27 مهر 1401 به 304 هزار نفر بالغ بر 14.2 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، تا اواخر مهر ماه امسال، حدود 1400 میلیارد تومان تسهیلات اربعین پرداخت شده است.

خبرگزاری دانا

بر مبنای آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به زائرین اربعین تا تاریخ 27 مهر 1401 به 304 هزار نفر بالغ بر 14.2 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر مبنای آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به زائرین اربعین تا تاریخ 27 مهر 1401 به 304 هزار نفر بالغ بر 1.42 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با گذشت 10 ماه از برقراری سفرعتبات در ایام کرونا، هزینه این سفر از هشت میلیون و 500 هزار تومان به حدود 11 میلیون تومان رسیده است که البته بیش از 60 درصد هزینه‌ها به پرواز اختصاص دارد.

خبرگزاری دانا

سعید کریمی خو گفت: به زودی اعزام های کاروانی به عتبات عالیات از طریق پایانه مرزی خسروی انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف دارند برای تکمیل و ویرایش اطلاعات فردی خود هر چه سریعتر به سامانه سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.

وب‌گاه الف

سفرهای زیارتی به عتبات در این دوره با ظرفیت 42 هزار نفرتا 18 آبان‌ماه تمدید شد. با توجه به وجود هشت هزار ظرفیت خالی، اعزام‌ها تا این زمان با هزینه مصوب فعلی انجام می‌شود.