جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان حج و زیارت قیمت اولیه سفر حج تمتع در سال 1403 را علی الحساب 140 میلیون تومان اعلام کرد. رئیس سازمان حج و زیارت قیمت اولیه سفر حج تمتع در سال 1403 را علی الحساب 140 میلیون تومان اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در برنامه خبری صف اول با اشاره به آغاز ثبت‌نام حج تمتع از 15 دی ماه اظهار کرد: محاسبه کامل قیمت حج هنوز انجام نشده است،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز ثبت‌نام حج تمتع از 15 دی‌ماه گفت: تاکنون سهمیه حج ایران برای سال 1403 حدود 82 هزار و 500 نفر تعیین شده است.

وب‌گاه فرارو

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت در حال حاضر، حدود یک میلیون نفر در نوبت انتظار سفر حج تمتع هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسینی درباره کاهش مدت زمان سفر حج تمتع گفت: کشور عربستان در این‌باره یک تعلیماتی دارد؛ کشورهایی که بیش از 30 هزار نفر جمعیت زائر دارند ملزم هستند سفری 30 روزه داشته باشند، از طرفی باید ظرفیت ناوگان هواپیمایی داخلی را درنظر گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان حج و زیارت درباره سهمیه و قیمت اولیه سفر حج تمتع در سال 1403 گفت: ممکن است قیمتی که الان اعلام می‌کنیم کارشناسی نباشد، ولی در مرحله پیش ثبت‌نام کاروان‌ها، علی‌الحساب این مبلغ 140 میلیون تومان است تا بعد براساس نوع و کیفیت هتل، قیمت نهایی از زائران دریافت شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت از اضافه شدن کاروان‌های کوتاه مدت به حج سال آینده خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: اعزام‌ها به عمره مفرده تا 10 اسفندماه ادامه دارد و 62 هزار نفر به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت، گفت: برای فیش‌های عمره افرادی که فوت شده‌اند باید امور مربوط به انحصار وراثت، انجام شود و در نهایت خانواده آن‌ها درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج و زیارت ضمن اعلام اولویت‌های اعزام زائران تمتع 1403، از آغاز پیش ثبت نام زائران در روز‌های آتی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام 110 هزار نفر برای عمره مفرده خبر داد و گفت: تاکنون 13000 نفر نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام 110 هزار نفر برای عمره مفرده خبر داد و گفت: تاکنون 13000 نفر نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان حج و زیارت ضمن اعلام اولویت‌های اعزام زائران تمتع 1403، از آغاز پیش ثبت نام زائران در روز‌های آتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزینه حج عمره برای کودکان زیر 12 سال از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره سرنوشت فیش حج عمره افراد فوت‌شده و افرادی که جزو اولویت‌های اعلام شده هستند اما قصد عزیمت به عمره را ندارند، توضیحاتی بیان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست مشترک وزارت امور خارجه و نهادهای مرتبط با حج با حضور وزیر امور خارجه در محل این وزارتخانه برگزار و درباره هماهنگی‌ها و امور اجرایی حج عمره مفرد گفت‌وگو شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره سرنوشت فیش حج عمره افراد فوت‌شده و افرادی که جزو اولویت‌های اعلام شده هستند اما قصد عزیمت به عمره را ندارند، توضیحاتی بیان کرد.