جمعه 1 تیر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دو شرکت مختلط با مشارکت ایران و فرانسه تاسیس شد تا در زمینه غنی کردن اورانیوم و تامین احتیاجات آتی کارخانه‌های برق اتمی ایران فالیت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان حمایت اعلام کرد: تا کنون از سوی سه وزارت خانه صمت، جهاد و بهداشت هیچ درخواست یا دستورالعملی در خصوص تعیین قیمت، میزان و نوع ارز کالای غیراساسی جهت محاسبه ما به التفاوت ارز 28500 تومانی ارسال نشده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان حمایت اعلام کرد: تا کنون از سوی سه وزارت خانه صمت، جهاد و بهداشت هیچ درخواست یا دستورالعملی در خصوص تعیین قیمت، میزان و نوع ارز کالای غیراساسی جهت محاسبه ما به التفاوت ارز 28500 تومانی ارسال نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درحالی‌که دستورالعمل و مقررات دولتی طی 15ماه گذشته بر ورود و عرضه خودروهای خارجی سایه انداخته است، شواهد و قرائن از خروج وارداتی‌ها از لاین دستوری دولت حکایت دارد. با توجه به پیچیدگی قیمت‌گذاری و نحوه عرضه وارداتی‌ها ظاهرا تغییر شیوه کنونی در دستور کار سیاستگذار خودرو قرار دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها طی بیش از یک دهه گذشته یکی از دغدغه‌های اساسی سیاستگذار، تولیدکننده و مصرف‌کننده بوده که وقت و انرژی بسیار زیادی را معطوف به خود کرده است. با وجود نظر مثبت و حتی تاکید شورای رقابت بر اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودروها، سیاستگذار مایل به اجرای آن نیست، موضوعی که به نظر می‌رسد ریشه در تفکرات و رفتار‌های پوپولیستی دارد. اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها طی بیش از...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در نامه‌ای از رئیس سازمان حمایت خواست علت افزایش قیمت پژو پارس را تعیین تکلیف کند و درباره افزایش قیمت این خودرو اظهارنظر کارشناسی داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

افراد بسیاری چشم انتظار وضعیت جدید قیمت گذاری خودروها هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گویا سیاستگذار می‌خواهد قیمت کارخانه‌ای خودروها را به صورت تک‌به‌تک (خودرو به خودرو) و هم‌زمان با فرا رسیدن پیک تحویل مدل‌های پیش‌فروش‌شده، افزایش دهد. گویا سیاستگذار می‌خواهد قیمت کارخانه‌ای خودروها را به صورت تک‌به‌تک (خودرو به خودرو) و هم‌زمان با فرا رسیدن پیک تحویل مدل‌های پیش‌فروش‌شده، افزایش دهد. به گزارش عرشه آنلاین، خودروسازان و مشتریان در حالی چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف قیمت کارخانه‌ای...

وب‌گاه گسترش

در جلسه اخیر، معاون مرکز ملی رقابت از اهمیت مسئله‌ای که (در این دوره شورای رقابت حتی دستور رئیس‌جمهور برای کاهش قیمت خودرو را نپذیرفته‌ایم)، سخن گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایط فعلی که موضوع تغییر قیمت خودروهای داخلی مطرح است مسئولان مربوطه باید به روشنی با مردم صحبت کنند که دلیل تغییرات قیمتی چیست، نه اینکه هر بخش با شانه خالی کردن از مسئولیت خود، دیگری را متولی تصمیمات جدید خودرویی بداند.

خبرگزاری تسنیم

در شرایط فعلی که موضوع تغییر قیمت خودروهای داخلی مطرح است مسئولان مربوطه باید به روشنی با مردم صحبت کنند که دلیل تغییرات قیمتی چیست نه اینکه هر بخش با شانه خالی کردن از مسئولیت خود، دیگری را متولی تصمیمات جدید خودرویی بداند.

وب‌گاه گسترش

متاسفانه چند سالی است تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تایر، باوجود سابقه دیرینه این صنعت در ایران، در سایه سوءتدبیر مدیران تصمیم‌گیر، دچار مشکلات گوناگونی مانند عدم‌تخصیص ارز موردنیاز در زمان مقرر و به اندازه کافی، کاهش تولید، کمبود عرضه برخی سایزهای اتفاقا پرمصرف، عرضه نامناسب تایر در بازار، قیمت‌گذاری دستوری و... هستند.

وب‌گاه گسترش

منبع iSeeCars لیستی از خودروهای سال 2023 را منتشر کرده است که توصیه می‌کند به جای خرید خودروهای نو، به دنبال خودروهای دست‌دوم این مدل‌ها باشید.