شنبه 7 مهر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال 1403 با تلاطم بازار آغاز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال 1403 با تلاطم بازار آغاز شده است.

وب‌گاه گسترش

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی در یک هشدار تاکید کرد که با توجه به اقداماتی که در حوزه حکمرانی ریال به عمل آمده است، احتمال قرار گیری خریداران ارز در معاملات ریالی زیر چتر مالیاتی بسیار بالا وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

در ماه اردیبهشت، خودروهای برقی برای اولین بار به بازار عرضه خواهند شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که خودروهای برقی، با ورود آسان‌تر به کشور، در مقایسه با خودروهای بنزینی وارداتی، مزایایی دارند.

وب‌گاه گسترش

معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد که با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود. این بدان معناست که معاملات ارزی که به تراکنش‌های ریالی منتهی می‌شود، احتمالاً تحت پوشش سیستم مالیاتی قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی هشدار داد: از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود. معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز...

خبرگزاری تسنیم

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی گفت با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالاست.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

درحالی با پاسخ نظامی ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی برخی پیش بینی رشد غیرمنتظره نرخ دلار را می کردند، ولی نمایش اقتدار نظامی ایران نه تنها قیمت‌های تخیلی ارز را محقق نکرد، بلکه قیمت‌ها کاهشی شد.

وب‌گاه گسترش

اوایل اردیبهشت 1401 طرح اقتصادی دولت با عنوان جراحی اقتصادی، توسط مجلس شورای اسلامی مصوب شد و دولت اجرای این طرح را در دستور کار قرار داد. در این راستا دولت با تقسیم‌بندی جامعه به 10 دهک، به دهک‌های اول تا سوم 400 هزار تومان و به مابقی یارانه‌بگیران 300 هزار تومان یارانه پرداخت کرد.

وب‌گاه الف

مردم در سامانه کالا به فی می توانند ضمن تشخیص اصالت کالا، از قیمت‌های روز مطلع شده و نسبت به ثبت رضایت و شکایات اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه «کالا به فی» سامانه‌ای برای نظارت بر بازار، حمایت از مصرف‌کنندگان و دریافت نظرات و شکایات در خصوص نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید راه‌اندازی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سامانه «کالا به فی» برای نظارت بر بازار، حمایت از مصرف کنندگان و دریافت نظرات و شکایات در خصوص نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید راه‌اندازی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سامانه «کالا به فی» سامانه‌ای برای نظارت بر بازار، حمایت از مصرف‌کنندگان و دریافت نظرات و شکایات در خصوص نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید راه‌اندازی شد.

خبرگزاری تسنیم

سامانه «کالا به فی» سامانه ای برای نظارت بر بازار، حمایت از مصرف کنندگان و دریافت نظرات و شکایات در خصوص نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید راه‌اندازی شد.