شنبه 7 مهر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

وب‌گاه گسترش

براساس نظرات کارشناسی، سال 1403 سالی سخت برای اقتصاد ایران است. به‌عقیده فعالان اقتصادی در سال جاری با افزایش 35 درصدی مزد کارگران که کفاف معیشت آنها را نمی‌دهد، قدرت خرید بیش از پیش کاهش می‌یابد و بازار وارد رکودی سنگین خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اولین طرح فروش خودرو در سال 1403 در حالی دیروز لغو شد که سناریوهای مختلفی در مورد علل این تصمیم خودروساز مطرح است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین طرح فروش خودرو در سال 1403 در حالی دیروز لغو شد که سناریوهای مختلفی در مورد علل این تصمیم خودروساز مطرح است.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کالاهای اساسی با ارز مشخص وارد کشور شده بنابراین هرگونه تغییر قیمت مصداق تخلف گران فروشی است و با متخلفین در هر سطح از زنجیره تولید تا توزیع برخورد قانونی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی مصداق تخلف گران فروشی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: - مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی مصداق تخلف گران فروشی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین‌نامه اجرایی اسقاط خودروهای فرسوده ششم فروردین‌ماه در تعطیلات نوروزی در نهایت پس از حدود 11 ماه تاخیر ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار خودرو در حالی سال 1402 را به پایان رساند که فعالان این حوزه شاهد افزایش قیمت‌ها و همچنین اجرای طرح‌های نه چندان موثر و اصولی برای کنترل بازار بودند.

وب‌گاه گسترش

قیمت مواد اولیه و نهاده‌های تولید صنعت تایر از سال گذشته تاکنون به صورت مستمر در حال افزایش است. با این حال، با اعمال قیمت دستوری، قیمت کالای نهایی به صورت پلکانی رشد کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت به همراه نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان تهران، مدیرکل بازرسی کالای مصرفی و مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت در روز شنبه در اولین روز فعالیت میدان تره‌بار بهمن در سال جدید جهت بررسی وضعیت توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز از این میدان بازدید کرد. فرهیدزاده...

خبرگزاری تسنیم

در حالی که به گفته نماینده جهادکشاورزی روزانه 400 تن مرغ گرم و 42 تن مرغ منجمد در میدان بهمن توزیع می شود مردم خواستار عرضه بیشتر مرغ و افزایش تعداد غرفه‌های عرضه‌کنندگان شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از غرفه‌های توزیع عرضه محصولات تنظیم بازار میدان بهمن و برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان استاندارد گفت: این سازمان طرح‌های ویژه خود را در بستر سامانه هوشمند اجرا می‌کند تا با انجام بازرسی‌های دقیق و شفاف، کیفیت خدمات در کشور را ارتقا دهد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه کالاهای اساسی برای ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان تامین شده است گفت: مردم هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی در این ایام نخواهند داشت و هیچ کمبودی در تامین و توزیع کالاهای اساسی گزارش نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان، تصمیم بر این است که هیچ تغییری در قیمت کالا‌های اساسی تا پایان ماه رمضان به وجود نیاید.