شنبه 7 مهر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان، تصمیم بر این است که هیچ تغییری در قیمت کالا‌های اساسی تا پایان ماه رمضان به وجود نیاید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان گفت: تصمیم بر این است که هیچ تغییری در قیمت کالا‌های اساسی تا پایان ماه رمضان نداشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: در تامین مرغ، شکر، گوشت قرمز و حبوبات در شرایط خوبی هستیم و تامین خوبی در سراسر کشور انجام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد گفت: قیمت‌ها طبق ابلاغیه 27 آذر سازمان حمایت اعمال می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای رقابت گفت: طی 10 روز گذشته بیش از 2000 شکایت از خودروسازان داخلی را بررسی کرده و به نتیجه رساندیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت کالاهای اساسی هیچ تغییری نداشته و قیمت‌ها طبق ابلاغیه 27 آذر سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعمال می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای رقابت گفت: طی 10 روز گذشته بیش از 2000 شکایت از خودروسازان داخلی را بررسی کرده و به نتیجه رساندیم.

وب‌گاه گسترش

ایران خودرو طرح فروش برای مالکان پلاک فعال برگزار می‌کند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگاتر اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد اصانلو روز سه‌شنبه در نشست خبری افزود: در 11 ماهه اول سال 1402، 634 هزار و 153 فقره پرونده در بخش کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز تشکیل و 631 هزار و 136 فقره پرونده مختومه شده است. وی ادامه داد: در این مدت عملکرد شعب بدوی (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) نسبت مختومه به وارده برابر با 98 درصد است. رئیس سازمان تعزیرات حکومتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با روزهای پایانی سال و در آستانه ماه مبارک رمضان، انواع حبوبات با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور توزیع می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از نخستین مرحله پیش فروش خودروهای خارجی (در دور جدید واردات پس از ممنوعیت پنج‌ساله) یک سال می‌گذرد و این در حالی است که طبق آخرین آمار رسمی، تنها 15درصد از ثبت‌نام‌کنندگان نهایی، خودروی خود را تحویل گرفته‌اند.

وب‌گاه گسترش

در چند ماه اخیر، خودروسازان خصوصی، به ویژه بهمن موتور، به کمبود و گرانی ارز اعتراض کرده‌اند. کمبود ارز باعث وقفه در تولید خودروهای مونتاژی و افزایش قیمت آن‌ها شده است. اکنون وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است که تأمین ارز برای خودروهای مونتاژی را به منظور ایفای تعهدات تأمین خواهد کرد. این خبر توسط خبرگزاری تسنیم منتشر شده است، اما نام و سمت دقیق مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت در...

وب‌گاه گسترش

دبیر انجمن واردکنندگان لاستیک، سید محمد میرعابدینی، در خصوص افزایش قیمت لاستیک میشلن، در بازار بیان کرد: "روند واردات و عرضه تایر در سامانه جامع تجارت قابل مشاهده است و با این حد از شفافیت، هیچ بازرگانی نمی‌تواند لاستیک میشلن را با قیمت 80 میلیون تومان عرضه کند."

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی بازار خودرو طی 25‌روز گذشته نشان می‌دهد که قیمت خودروهای داخلی به سقف یک ساله خود رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی بازار خودرو طی 25‌روز گذشته نشان می‌دهد که قیمت خودروهای داخلی به سقف یک ساله خود رسیده است. انتظار تورمی، اوج‌گیری نرخ ارز، عدم عرضه مناسب از سوی خودروساز و رشد تقاضای خودرو در ماه پایانی سال از جمله علل رشد قیمت‌ها در بازار عنوان می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اپلیکیشن «کالا به فی» در حالی با حضور معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان رونمایی شد که در این اپلیکیشن می‌توان قیمت مصوب کالاها را مشاهده کرد.