شنبه 7 مهر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت انواع روغن‌نباتی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت انواع روغن‌نباتی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت انواع روغن‌نباتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت صمت در تلاش است با حذف قیمت‌گذاری دستوری، تعیین قیمت را به هیات‌مدیره خودروسازان واگذار کند. اولین قدم در این زمینه عبور از شورای رقابت است. بر این اساس مسوولان صنعتی کشور دو مسیر برای آزادسازی قیمت پیش‌رو دارند؛ مسیر اول تلاش برای خروج خودرو از لیست کالاهای انحصاری است و مسیر دوم اخذ مجوز از شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا که مسبوق به سابقه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: در روزهای گذشته اخباری مبنی بر بروز مشکل در روند تولید و توزیع لاستیک در بازار منتشر شد. اگرچه رئیس انجمن صنعت تایر ایران کاهش تولید در این صنعت را تأیید کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر بروز مشکل در روند تولید و توزیع لاستیک در بازار منتشر شد. اگرچه رئیس انجمن صنعت تایر ایران کاهش تولید در این صنعت را تأیید کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن صنعت تایر ایران در مورد وضعیت تولید تایر در کشور گفت: تولید تایر در 2‌ماه گذشته کاهش پیدا کرده و ظرفیت تولید برخی از تایرسازان کم شده است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی براساس مصوبه دولت و تاکید سازمان حمایت، آیفون‌های آمریکایی باید با نرخ اسکناس سامانه سنا قیمت‌گذاری شوند که به نظر می‌رسد عمده فروشان تلفن همراه به جای قیمت‌های تعیین شده این دسته از تلفن‌های همراه را با سود‌های نجومی به فروش می‌رسانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کارخانه‌های تولید کاغذ با افزایش هزینه تولید مواجه هستند، گفت: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت پیشنهادی را اعلام کرده است و برای نهایی شدن قیمت منتظر تشکیل جلسه برای تنظیم بازار هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کارخانه‌های تولید کاغذ با افزایش هزینه تولید مواجه هستند، گفت: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت پیشنهادی را اعلام کرده است و برای نهایی شدن قیمت منتظر تشکیل جلسه برای تنظیم بازار هستیم.

خبرگزاری مهر

ذرت‌های دامی ارز یارانه‌ای دارند و سایر ذرت‌ها از جمله ذرت‌های مصرفی صنایع غذایی از این موهبت محروم هستند از این رو ذرت‌های دامی در شبکه توزیع دارای نشتی بوده و سر از صنایع غذایی درمی‌آورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیاست‌های خودرویی دولت سیزدهم با وعده‌های رشد تولید و کاهش قیمت خودرو، آزادسازی واردات، تنظیم بازار و همچنین اصلاح قیمت‌گذاری خودرو شروع شد. این در شرایطی است که با گذشت دوسال از فعالیت دولت سیزدهم، وعده‌ها تنها در حد همان وعده باقی مانده و جز رشد نسبی تولید، بازار خودرو هیچ تغییری به خود ندیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای رقابت از زمانی که تن به خواسته خودروسازان بخش خصوصی داد و با افزایش دوباره قیمت خودروهای مونتاژی موافقت کرد، ناسازگاری خودروسازان بخش خصوصی با مردم آغاز شد.