شنبه 7 مهر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

مجلس در حالی در سال پایانی خود با تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرده که به اعتقاد فعالان اقتصادی، عمده مشکلات مربوط به بازار و گرانی ریشه در اقتصاد کلان، نظام بانکی و قوانین متناقض کشور دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرخبر نوشت: ساترا که جنجال‌های نظارتی و حقوقی‌اش هر از گاهی رسانه‌ای می‌شود، امروز خبری منتشر کرده که از لحاظ مختلف قابل بررسی و تامل است.

وب‌گاه عصر ایران

ساترا باز به حوزه «رسانه» دست‌درازی کرده، حوزه‌ای که سالهاست زیر مجموعه وزارت ارشاد است اما صدا و سیما و فرزند ناخواسته‌اش - ساترا - به طرز عجیبی به آن چشم دارند و بدشان نمی‌آید در بحبوحه دعوا با نمایش خانگی، اسم رسانه را هم بیاورند و بعد هم تمام فضای مجازی را ملک طلق خود کنند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احسان تشکری اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در گذشته مشاهده می‌شد و اکنون نیز به‌طور کامل رفع نشده و وجود دارد، ارائه خدمات به کالا‌های قاچاق است؛ از جمله این خدمات این است که بخشی از کالا‌های قاچاق توسط تعدادی از شرکت‌های غیرمجاز گارانتی می‌شوند و بعضاً مشکلاتی را نیز برای خریداران ایجاد می‌کنند بنابراین سامانه جامع گارانتی تشکیل شد تا یکی از سامانه‌های...

خبرگزاری مهر

مسئول فنی سامانه جامع گارانتی گفت: با توجه به مشکلات زیادی که در حال حاضر مردم در حوزه گارانتی خودرو دارند، سامانه جامع گارانتی امسال این حوزه را نیز پوشش خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی یکشنبه گذشته رئیس‌جمهور ضمن انتقاد از افزایش قیمت محصولات خودروسازان خصوصی توسط شورای رقابت، خواستار پیگیری ویژه در این مورد شده بود که عصر روز سه‌شنبه شورای رقابت در بیانیه‌ای از تصمیم خود برای رشد قیمت خودروهای مونتاژی دفاع کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای رقابت طی اطلاعیه ای با دفاع از مصوبه 584 این شورا مبنی بر اصلاح و اعلام قیمت خودروهای مونتاژی تاکید کرد قیمت‌های مصوب شورا، نسبت به قیمت‌های مورد عمل شرکت‌های خودروساز کاهش داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز ملی رقابت در خصوص مصوبه 584 شورای رقابت مبنی بر اصلاح و اعلام قیمت خودروهای مونتاژی توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری مهر

شورای رقابت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که قیمت خودروهای مونتاژی نه بر اساس نظر خودروسازان بلکه بر اساس بررسی اسناد و داده های حسابداری مورد تایید سازمان حمایت تعیین شده است.