شنبه 7 مهر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل روابط عمومی شورای رقابت در خصوص اینکه افزایش قیمت خودرو‌های مونتاژی متحمل چه کسانی می‌شود توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای رقابت در جلسه شماره 584 خود که روز گذشته برگزار شد، قیمت‌های جدید 28 خودروی مونتاژی را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

شورای رقابت قیمت‌های جدید خودروهای مونتاژی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی (تجارت خارجی) وزارت جهاد کشاورزی از ابلاغ سقف قیمتی ارزی انواع چای توسط معاونت توسعه بازرگانی به این دفتر برای شروع فرآیند بررسی ثبت سفارشات انواع چای فاقد اظهار و ثبت سفارشات جدید در روز شنبه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از ابلاغ سقف قیمتی ارزی انواع چای توسط معاونت توسعه بازرگانی به این دفتر برای شروع فرآیند بررسی ثبت سفارشات انواع چای فاقد اظهار و تامین 100 درصدی و ثبت‌سفارشات جدید در روز شنبه (10 تیر 1402) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بدون شک تولیدکننده ها منتظر اعلام قیمت‌های جدید هستند و به همین خاطر است فعلا توزیع ماکارونی در فروشگاه‌ها انجام نمی‌شود و بیشتر کارخانه‌ها محصولات خود را برای توزیع نفرستاده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی گفت: تقاضای افزایش قیمت ماکارونی به سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داده شده است اما هنوز این سازمان موافقت خود را اعلام نکرده است و ما منتظریم تا بررسی های لازم و اقدامات کارشناسی را انجام دهند و بر اساس آن نظر نهایی خود را اعلام کنند.

وب‌گاه گسترش

قیمت جدید هایما توسط سازمان حمایت اعلام شد. شاسی‌بلند مونتاژی ایرانخودرو زین‌پس با افزایش قیمت شدیدی روانه بازار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت که کاهش نرخ ارز روی قیمت لوازم خانگی قاچاق اثر داشته، اما در مورد کالاهای داخلی، با توجه به زمان بر بودن تخصیص و تامین ارز، کاهش نرخ ارز باید چند ماهه باشد تا روی قیمت‌ها اثر بگذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای رقابت در خصوص ثبت‌نام خودرو یک اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور عرضه ی خودرو با قیمت بالاتر در بورس کالا را مصداق گرانفروشی دانست و از برخورد سازمان تعزیرات با متخلفان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرط ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو، نتایج نوبت‌بندی ثبت‌نام خودرو و جزئیات و شرایط جدید مرحله سوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار و جزئیات در خصوص مرحله سوم ثبت‌نام خودرو، زمان اعلام نتایج نوبت‌دهی متقاضیان ثبت‌نام خودرو و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد.