جمعه 28 اردیبهشت 1403

سازمان فضایی ایران

سازمان فضایی ایران

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: امروز پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور 3 را داشتیم که به نوعی در کلاس ماهواره‌های نانو یعنی ماهواره‌های فوق سبکی است که می‌تواند با دقت مطلوبی تصویربرداری کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور ساخت و تزریق موفقیت‌آمیز ماهواره ایرانی نور 3 را به مدار 450 کیلومتری زمین، به همه مردم ایران تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در پیامی ضمن تبریک ساخت و تزریق موفقیت‌آمیز ماهواره ایرانی نور 3 به مدار 450 کیلومتری زمین با ماهواره‌بر ایرانی قاصد، این موفقیت ملی را حاصل توجه دولت مردمی به صنعت فضایی و نشانه دیگری از ناکارآمدی تحریم و تهدید دشمن مقابل عزم و اراده متخصصان و دانشمندان کشور دانسته و از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور ساخت و تزریق موفقیت‌آمیز ماهواره ایرانی نور 3 را به مدار 450 کیلومتری زمین، به همه مردم ایران تبریک گفت و از تمام دست‌اندرکاران صنعت فضایی کشور قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور ساخت و تزریق موفقیت‌آمیز ماهواره ایرانی نور 3 را به مدار 450 کیلومتری زمین، به همه مردم ایران تبریک گفت و از تمام دست‌اندرکاران صنعت فضایی کشور قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سومین ماهواره بومی نیروی هوافضای پاسداران انقلاب اسلامی با نام نور 3 همزمان با ایام آغاز امامت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) توسط ماهواره‌بر ترکیبی سه مرحله‌ای قاصد به فضا پرتاب و با موفقیت در مدار 450 کیلومتری زمین قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در آینده نه چندان دور منظومه ای از ماهواره ها را در مدار خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در آینده نه چندان دور منظومه ای از ماهواره ها را در مدار خواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین تصویر از لحظه پرتاب ماهواره ایرانی نور 3 منتشر شد اولین تصویر از لحظه پرتاب ماهواره ایرانی نور 3 منتشر شد زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: با تلاش متخصصان نیروی هوافضای سپاه، لحظاتی پیش ماهواره تصویربرداری نور 3 با ماهواربر ایرانی قاصد با موفقیت در مدار 450 کیلومتری زمین قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

دقایقی قبل وزیر ارتباطات در توییتر از قرار گرفتن ماهواره نور 3 در مدار خبر داد. دقایقی قبل عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در توییتر از قرار گرفتن ماهواره نور 3 در مدار خبر داد. او در این توییت نوشت: با تلاش متخصصان نیروی هوافضای سپاه، لحظاتی پیش ماهواره تصویربرداری نور3 با ماهواره‌بر ایرانی قاصد با موفقیت در مدار 450 کیلومتری زمین قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سازمان فضایی ایران از پرتاب ماهواره نور 3 توسط نیروی هوافضای سپاه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

"تکمیل پایگاه فضایی چابهار" در سواحل مکران، همانند آنچه که در پایگاه فضایی "بایکونور قزاقستان" اتفاق افتاد، می‌تواند نقش کلیدی در توسعه جنوب شرق کشور ما داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان فضایی کشور با انتشار تصاویر ماهواره‌ای از آتش‌سوزی گسترده در تالاب هویزه عراق و حرکت دود آن به سمت خوزستان خبر داد. سازمان فضایی کشور با انتشار تصاویر ماهواره‌ای از آتش‌سوزی گسترده در تالاب هویزه عراق و حرکت دود آن به سمت خوزستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، حسین دلیریان، سخنگوی سازمان فضایی ایران به تازگی پست جدیدی در صفحه اجتماعی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سازمان فضایی ایران با انتشار تصاویر ماهواره‌ای از آتش‌سوزی گسترده در "تالاب هورالهویزه عراق" خبر داد.