سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سازمان فضایی ایران

سازمان فضایی ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان فضایی از بازیابی موفق کپسول زیستی جدید ایران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان فضایی از بازیابی موفق کپسول زیستی جدید ایران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع گفت: پرتاب ماهواره‌برهای حامل ماهواره با حامل انسان‌ها متفاوت است که از جمله این تفاوت‌ها، قابلیت اطمینان پرتابگر، حجم و تعداد تست‌ها، سیستم نجات و قابلیت تحمل شتاب و شوک است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: برای هدف نهایی اعزام انسان به فضا، تست‌های بسیار متعددی بایستی انجام شود و این نخستین تستی بود که باموفقیت انجام گرفت و در آینده تست‌های دیگری با کپسول‌های سنگین‌تر از این خانواده با پرتابگرهای سنگین‌تر تکرار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان فضایی ایران در صفحه شخصی خود نوشت: پرتابگر سلمان، اولین نسخه از این پرتابگر است که در اولین پرتابش، به موفقیت بزرگی دست یافت و کپسول زیستی 500 کیلوگرمی را در شرایط بسیار خوبی پرتاب کرد.

خبرگزاری تسنیم

"کپسول زیستی ایران" ساعاتی پیش بعد از یک دهه توقف برای انجام تست زیرمداری به فضا پرتاب شد. آخرین پرتاب کپسول زیستی ایران در سال 1392 صورت گرفته بود که پس از آن به‌دلیل مسائل مختلف متوقف شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساعاتی پیش، جدیدترین کپسول زیست فضایی کشورمان با پرتابگر بومی «سلمان» متعلق به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با موفقیت پرتاب شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

کپسول زیستی که با انعقاد قراردادی میان سازمان فضایی ایران با پژوهشگاه هوافضا طراحی و ساخته شد، صبح امروز از پایگاه فضایی سمنان پرتاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر از پرتاپ جدیدترین کپسول زیست فضایی کشورمان با پرتابگر بومی «سلمان» متعلق به وزارت دفاع خبر داد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در راستای عزم دولت مردمی سیزدهم برای احیای بخش‌های مختلف صنعت فضایی کشور و تثبیت دانش کسب شده در حوزه زیست فضایی، ساعاتی پیش جدیدترین کپسول زیست فضایی کشورمان با پرتابگر بومی سلمان، با موفقیت پرتاب شد. این کپسول زیستی محموله علمی، پژوهشی و فناورانه در راستای تحقق نقشه‌راه طرح اعزام انسان به فضاست که به منظور توسعه و اکتساب فناوری‌های مورد نیاز در...

خبرگزاری تسنیم

جدیدترین کپسول زیستی ایران ساعاتی پیش با پرتابگر بومی سلمان با موفقیت پرتاب شد.