سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سازمان فضایی ایران

سازمان فضایی ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان فضایی گفت: ساخت ماهواره IOD2 که ترکیبی از ماهواره هدهد و کوثر است با کاربرد سنجشی و مخابراتی در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

در حال حاضر، فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک ابزار قدرتمند، تأثیر قابل توجهی بر امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بیشتر کشورهای جهان دارد. فاصله بین کشورهایی که از این فناوری به عنوان محور برنامه‌های ملی توسعه خود استفاده می‌کنند و کشورهایی که نتوانسته‌اند به‌طور مناسب از این پدیده استفاده کنند، به شدت در حال افزایش است.

وب‌گاه عصر ایران

ماهواره «ثریا» متعلق به سازمان فضایی ایران روز گذشته، 30 دی ماه توسط ماهواره‌بر سوخت جامد سه مرحله‌ای «قائم 100» نیروی هوافضای سپاه با موفقیت به فضا پرتاب شد و در مدار 750 کیلومتری تزریق شد.

وب‌گاه فرارو

دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، حسین دلیریان را به عنوان سرپرست مرکز رسانه و سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.

وب‌گاه الف

پرتاب ماهواره «ثریا» متعلق به سازمان فضایی ایران در صبح امروز (شنبه 30 دی ماه)، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اروپایی و آمریکایی داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرتاب ماهواره «ثریا» متعلق به سازمان فضایی ایران در صبح امروز (شنبه 30 دی ماه)، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اروپایی و آمریکایی داشت.

وب‌گاه فرارو

آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود به خبر پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «ثریا» به مدار زمین واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود به خبر پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «ثریا» به مدار زمین واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد امین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی با صدور حکمی حسین دلیریان را به عنوان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است: به منظور تحقق بخشیدن به اهداف و وظایف این مرکز، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست مرکز رسانه و سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی منصوب می‌نمایم. دکتر آقامیری در بخش دیگری از این...

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، حسین دلیریان را به عنوان سرپرست مرکز رسانه و سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: برای نخستین بار است که ایران یک ماهواره را در مدارهای بالاتر از 500 کیلومتر با موفقیت قرار می‌دهد.