چهارشنبه 18 مهر 1403

سازمان‌های مردم نهاد جوان، یاور پرشکان در مبارزه با کرونا باشند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سازمان‌های مردم نهاد جوان، یاور پرشکان در مبارزه با کرونا باشند

شیراز - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس اعلام کرد: سازمان‌های مردم نهاد جوان (سمن) در مبارزه با ویروس کرونا می‌توانند با تولید محتوا و اطلاع‌رسانی به مردم همگام با دانشگاه علوم پزشکی شیراز گامی بلند در شکست این بیماری خطرناک بردارند.

به گزارش ایرنا سید احمد احمدی زاده چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که به صورت آنلاین برگزار شد، افزود: با توجه به تعطیلی مراکز تفریحی، ورزشی و سینماها باید غنی سازی اوقات فراغت جوانان و جامعه در زمان محدودیت های کرونایی مورد توجه قرار گیرد.

وی به ضرورت تشکیل مجمع خیرین ازدواج اشاره کرد و بیان داشت: در کنار مراکز مشاوره ازدواج در شهرستان های استان لازم است مجمع خیرین ازدواج نیز فعال شود تا از این راه بتوان بخشی از مشکلات زوج های جوان را برطرف کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس به جوانان به عنوان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده است اشاره کرد و افزود: در تصمیم‌گیری های حوزه جوانان باید از نظرات کارشناسی خود جوانان استفاده کنیم. احمدی زاده از تمام دستگاه های اجرایی خواست نسبت به حضور موثر در ستاد امور جوانان اهتمام ویژه داشته باشند.

همچنین در این نشست دبیر ستاد امور جوانان فارس به اقدام های صورت گرفته در حوزه جوانان به ویژه تشکیل شبکه فعالان ازدواج اشاره کرد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه میان اداره کل ورزش و جوانان فارس با دیگر دستگاه های اجرایی استان دبیرخانه هیات اندیشه ورز فعالیت خود را در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب آغاز کرده است.

عباس حاجی زاده ادامه داد: تشکیل کمیته های تخصصی آسیب های اجتماعی، اوقات فراغت، اشتغال و هویت دینی ملی انقلابی از دیگر مصوبات پیگیری شده توسط اداره کل ورزش و جوانان فارس در تحقق گام دوم انقلاب بوده است.

در این نشست آنلاین اعضای ستاد امور جوانان نیز به بیان دیدگاه های خود در این زمینه پرداختند.

*س_برچسب‌ها_س*