جمعه 14 اردیبهشت 1403

سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه محیط زیست خبرگزاری فارس، مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش‌بینی آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با افزایش نسبی دما طی 2 روز آینده در غالب مناطق کشور خبر داد.

امروز (19 بهمن‌ماه) بعد از ظهر در جنوب شرق استان سیستان و بلوچستان افزایش ابر و احتمال رگبار باران و وزش باد وجود دارد.

از ظهر شنبه (21 بهمن‌ماه) با ورود سامانه بارشی در مناطقی از غرب کشور بارش رخ می‌دهد. یکشنبه (22 بهمن‌ماه) در جنوب و جنوب غرب کشور و دوشنبه در جنوب، بخش‌هایی از جنوب غرب و غرب استان کرمان بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش در روز یکشنبه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر خواهد بود و همچنین طی دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج هستند.

آسمان تهران جمعه (20 بهمن ماه) صاف و غبار صبحگاهی در بعدازظهر کمی ابری و افزایش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد و طی شنبه (21 بهمن‌ماه) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 15 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 8- و 7- درجه سانتی‌گراد سردترین و بندرعباس با بیشینه دمای 26 و 27 درجه سانتیگراد گرم‌ترین مراکز استان کشور گزارش شده است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید هواشناسی مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا پیش بینی آب و هوا این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است