شنبه 9 تیر 1403

ستاد انتخابات کشور اطلاعیه داد / ممانعت از حضور این افراد جرم است

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
ستاد انتخابات کشور اطلاعیه داد / ممانعت از حضور این افراد جرم است

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 6 خود اعلام کرد: هر نامزد به تنهایی یا چند نامزد مشترکا می توانند یک نماینده به عنوان ناظر، بدون دخالت در امور اجرایی و نظارت، در شعب اخذ رای داشته باشند و ممانعت از حضور آنها تحت هر عنوانی ممنوع بوده و جرم محسوب می شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ستاد انتخابات کشور عصر چهارشنبه در اطلاعیه شماره 6 خود اعلام کرد:

در راستای تمهید مقدمات اجرای قانون و نظارت حداکثری نامزدها بر فرآیند اخذ رای در شعب اخذ رای و تجمیع آرای نامزدها در بخش ها، شهرستان ها و ستاد انتخابات کشور، هر نامزد به تنهایی یا چند نامزد مشترکا می توانند یک نفر نماینده به عنوان ناظر در شعب داشته باشند.

خبر مرتبط سرلشکر باقری از مردم برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دعوت کرد / رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شود

اقتصادنیوز: رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم ایران اسلامی برای مشارکت گسترده و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، بر انتخاب و گزینش نامزد اصلح تاکید کرد.

متن اطلاعیه شماره 6 ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:

بسمه تعالی

پیرو اطلاعیه شماره چهار به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی، نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مسوولان ستادهای تبلیغاتی کشوری، استانی و شهرستانی آنها می رساند، در راستای تمهید مقدمات اجرای قانون و نظارت حداکثری نامزدها بر فرآیند اخذ رای در شعب اخذ رای و تجمیع آرای نامزدها در بخش ها، شهرستان ها و ستاد انتخابات کشور، در روز جمعه مورخ 1403/4/8، هر نامزد به تنهایی یا چند نامزد مشترکا می‌توانند یک نفر نماینده به عنوان ناظر در هیات های اجرایی شهرستان، بخش و شعب اخذ رای " ثابت و سیار" و ستاد انتخابات کشور داشته باشند.

خبر مرتبط انتخابات ریاست جمهوری ایران در کدام نقاط عربستان برگزار می‌شود؟

اقتصادنیوز: سرکنسول ایران در جده درحالی از استقرار صندوق‌های رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در سفارت و کنسولگری ایران در عربستان خبر داد، که نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درخواست کرد به پیگیری‌ها برای دریافت موافقت حضور زائران در انتخابات ادامه داده شود و گفت: اجازه برگزاری انتخابات در حج، برای عربستان هزینه‌ای ندارد.

این نمایندگان توسط نامزد مربوطه یا نماینده تام الاختیار ایشان از میان افراد داوطلب معرفی می شوند و می توانند تا پایان اخذ رای و شمارش و تنظیم صورت جلسات، بدون دخالت در امور اجرایی و نظارت در محل های مذکور حضور داشته باشند و ممانعت از حضور آنها تحت هر عنوانی ممنوع بوده و جرم محسوب می شود.

ستاد انتخابات کشور

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
ستاد انتخابات کشور اطلاعیه داد / ممانعت از حضور این افراد جرم است 2
ستاد انتخابات کشور اطلاعیه داد / ممانعت از حضور این افراد جرم است 3