سه‌شنبه 12 تیر 1403

ستاره سوئیس: حالا وقت فکر به نیمه‌نهایی است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره سوئیس: حالا وقت فکر به نیمه‌نهایی است

فابین ریدر، ستاره تیم ملی سوئیس، می‌گوید آنها از حالا به صعود به نیمه‌نهایی فکر می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس با عملکردی درخشان توانست در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 ایتالیا را با نتیجه 2-0 شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

بازی از همان ابتدا با فشار و حملات مداوم سوئیس آغاز شد. آنها نشان دادند که برای بردن این بازی عزم جدی دارند و از دقیقه اول تا آخر بازی، کنترل کامل میدان را در دست داشتند.

در نیمه اول، تیم سوئیس با استفاده از تاکتیک‌های هجومی و پاس‌های دقیق توانست ایتالیا را به عقب براند و در نهایت با گل‌های رمو فرولر در دقیقه 37 و روبن وارگاس در دقیقه 46 بازی را به نفع خود به پایان برساند.

فابین ریدر، هافبک سوئیس، پس از این پیروزی ارزشمند گفت:«احساس فوق‌العاده‌ای داریم چون عملکرد بسیار خوبی ارائه دادیم. از همان لحظه اول نشان دادیم که می‌خواهیم این بازی را ببریم. روحیه تیمی ما شگفت‌انگیز است؛ همه خوشحال هستند و همه برای یکدیگر می‌دوند و بازی می‌کنند. فکر می‌کنم این را در زمین نشان دادیم.

ما شایسته صعود بودیم و بازی را به‌طور کامل کنترل کردیم. هر لحظه می‌دانستیم که آنها چه کار خواهند کرد و تلاش کردیم تا آنها را متوقف کنیم. خوشحالم که موفق بودیم. حالا وقت فکر کردن به مرحله نیمه‌نهایی است.»

ستاره سوئیس: حالا وقت فکر به نیمه‌نهایی است 2