چهارشنبه 18 مهر 1403

ستاره پرسپولیس آماده‌تر از همیشه در تاشکند؛/ مصدومیت اورونوف در تهران فیلم بود (ویدئو)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره پرسپولیس آماده‌تر از همیشه در تاشکند؛/ مصدومیت اورونوف در تهران فیلم بود (ویدئو)

ویدئویی از تمرین اوستون اورونوف در تمرین تیم ملی ازبکستان منتشر شده که او را پیش از مصاف با ایران سرحال و قبراق نشان می‌دهد.

به گزارش "ورزش‌سه"، اولین مصدومیت جدی اورنوف در فصل جدید مقابل آلومینیوم در ورزشگاه شهدای شهر قدس رخ داد و این هافبک مهاجم ازبک مجبور شد بین دو نیمه جای خود را به فرشاد احمدزاده بدهد و مصاف با استقلال را از دست داد.

اورونوف اما توانست پس از یک بازی با بهبود مصدومیتی که از ناحیه مچ پا برای او ایجاد شده بود به میادین برگردد و چیزی حدود 25 دقیقه در جریان تساوی یک بر یک سرخپوشان در شهر قدس مقابل پاختاکور بازی کرد که البته آمادگی خوبی نداشت.

پس از این مسابقه اورونوف با صلاحدید گاریدو در ترکیب پرسپولیس مقابل چادرملو قرار گرفت ولی در حین گرم کردن اعلام کرد دچار کشیدگی شده و شرایط بازی ندارد.

حالا و در شرایطی که به نظر می‌رسید ستاره ازبکستانی پرسپولیس نتواند در مصاف با ایران به دلیل همان مصدومیت به میدان برود، ویدئویی کوتاه از چابکی او در تمرینات تیم ملی کشورش منتشر شده که نشان می‌دهد او آماده مصاف با تیم ملی ایران شده است! 

ویدئو: 355375

این ویدئو ابهاماتی درباره این موضوع ایجاد کرده که شاید اورونوف به دلیل وضعیت بد چمن ورزشگاه تختی از بازی در مصاف با چادرملو امتناع کرده تا بتواند بدون مشکل در مصاف تیم ملی کشورش با ایران که دیداری حساس برای گرفتن سهمیه جام جهانی به شمار می رود شرکت داشته باشد.