یک‌شنبه 10 تیر 1403

سخنرانی زیاد نخاله در مراسم اربعین شهید رئیسی / مواضع رئیس‌جمهور شهید را در طوفان‌الاقصی فراموش نمی‌کنیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
سخنرانی زیاد نخاله در مراسم اربعین شهید رئیسی / مواضع رئیس‌جمهور شهید را در طوفان‌الاقصی فراموش نمی‌کنیم

مراسم اربعین شهدای خدمت عصر امروز پنج‌شنبه 7 تیرماه ساعت 17 در مصلای امام خمینی (ره) تهران با حضور جمعی از مسئولان کشور و مردم برگزار شد.

زیاد نخاله (دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در مراسم اربعین شهید رئیسی و شهدای همراه گفت: سلام و درود می‌فرستم بر رسول خدا و آل پاک و اصحاب گرامی‌اش، سلام می‌فرستم خدمت خانواده شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان و خانواده‌های شهدا و مردم شریف ایران.

وی گفت: آمده‌ایم به همراه هیئتی از رهبران مقاومت فلسطین تا در این روز غم‌انگیز کنار شما باشیم و اعلام کنیم که راه شهدا را ادامه خواهیم داد. آمده‌ایم تا یاد رئیس‌جمهور عزیز را گرامی بداریم. ایشان نقش مهمی در منطقه داشتند و کارهای مهمی در منطقه انجام دادند که برخی را می‌دانیم و برخی را نمی‌دانیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: شهید رئیسی و امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی برای مقاومت و مردم منطقه رقم زدند و مواضع را نسبت به فلسطین متحد کردند که این برای مردم فلسطین و مردم منطقه موفقیت بود.

وی بیان کرد: شهید رئیسی با قدرتی به نام جمهوری اسلامی و ملت ایران از فلسطین دفاع کرد و این سخنان هنوز موثر است و این مسیر به قدرت خود ادامه دارد.

نخاله گفت: ما در طوفان‌الاقصی از حمایت ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران یاد می‌کنیم و مواضع رییس‌جمهور و وزیر شهید ایشان را در حمایت از فلسطین فراموش نمی‌کنیم.

وی در پایان گفت: به این مناسبت از ملت ایران و مسئولین و رهبر معظم به دلیل حمایت مستمر از فلسطین و مقاومت تشکر می‌کنم. به امید خدا با هم به سمت فلسطین و پیروزی، این مسیر را ادامه می‌دهیم.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.