جمعه 14 اردیبهشت 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه عصر ایران

منابع دولتی عراقی جزئیات تازه‌ای از توافق ایران و عراق درباره گروه‌های مسلح کرد مخالف ایران در شمال عراق را فاش کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی قدس سپاه ایران در دیدار با محمد شیاع السودانی و سران چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه بر ضرورت اجرای کامل این توافق امنیتی تأکید کرد و گفت که اگر عراق در این باره کوتاهی کند ایران از امنیت ملی خود دفاع خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عراق و ایران توافق‌نامه‌ای درباره جلوگیری از تردد افراد مسلح کرد از عراق به ایران و تحویل دادن افراد تحت تعقیب و خلع سلاح و برچیدن اردوگاه‌های آنان امضا کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: سردار قاآنی در دیدار با محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، و نیز سران چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه بر ضرورت اجرای کامل این توافق امنیتی تأکید کرد و گفت که اگر عراق در این باره کوتاهی کند ایران از امنیت ملی خود دفاع خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به‌عقیده برخی از فعالان سیاسی و اقتصادی، روزهای حساس مذاکرات هسته‌ای و برجامی درحال نزدیک‌شدن هستند. یکی از دلایل روی آوردن معامله‌گران ارز و سکه به تاکتیک صبر، به همین اخبار مربوط است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک دیپلمات ژاپنی کامل با احتیاط‌هایی که مختص ژاپنی هاست و البته سخنانی که سعی می‌کند به قول ایرانی‌ها نه سیخ بسوزد و نه کباب؛ یک چیزی در همین مایه ها. از طرفی مشکلات تحریم و ماندن پول‌های ایران در ژاپن و کاهش تجارت تهران و توکیو و حتی کاهش سفر‌های گردشگری ژاپنی‌ها به ایران را بر گردن آمریکا می‌اندازد، اما وقتی می‌پرسم مقصر این وضعیت برجام کیست، می‌گوید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مذاکرات غیر مستقیمی بین ایران و آمریکا صرفا در چارچوب مذاکرات تعریف شده، انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ برنامه‌ای برای انجام مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد و یا جای دیگری وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ برنامه‌ای برای انجام مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد و یا جای دیگری وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کریستین امانپور مجری مشهور شبکه سی ان ان آمریکا به نقل از جرد گنسر، مشاور حقوقی سیامک نمازی گفت: «انتقال گروگان‌های آمریکایی از زندان اوین توسط ایران به حبس خانگی تحول مهمی است. اگرچه من امیدوارم که این اولین قدم برای آزادی نهایی آنها باشد، این در بهترین حالت آغاز پایان است و نه بیشتر.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد: با توجه به اظهارات یک وکیل، چهار آمریکایی که به صورت غیر قانونی در ایران بازداشت شده بودند اکنون از زندان اوین آزاد شده و در حصر خانگی قرار گرفته اند. این یک نشانه امیدوار کننده از آزادی آنها پس از سالها حبس است.

وب‌گاه عصر ایران

شبکه خبری سی ان ان آمریکا: با توجه به اظهارات یک وکیل، چهار آمریکایی که به صورت غیر قانونی در ایران بازداشت شده بودند اکنون از زندان اوین آزاد شده و در حصر خانگی قرار گرفته اند. این یک نشانه امیدوار کننده از آزادی آنها پس از سالها حبس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه دولت بایدن در تلاش برای آزادی آمریکایی های بازداشت شده در ایران است، در واکنش به بازداشت پنجمین زندانی دو تابعیتی اعلام کرد که درباره جزئیات موضوع زندانیان آمریکایی اظهار نظر نمی‌کند.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن در خصوص زندانیان دو تابعیتی آمریکایی در ایران و انتشار خبری مبنی بر بازداشت یک زن بعنوان پنجمین بازداشتی و توقف اجرای تبادل زندانیان میان تهران - واشنگتن به این دلیل گفت: «من آن گزارش را دیدم، اما قصد ندارم درباره جزئیات اظهارنظر کنم. ما تلاش می‌کنیم تا آمریکایی‌هایی را که در ایران بازداشت هستند، آزاد کنیم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه دولت بایدن در تلاش برای آزادی آمریکایی ها بازداشت شده در ایران است، در واکنش به بازداشت پنجمین زندانی دو تابعیتی اعلام کرد که درباره جزئیات موضوع زندانیان آمریکایی اظهار نظر نمی‌کند.