جمعه 14 اردیبهشت 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه ایران از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملل در گزارشی در مورد امنیت غذایی غزه روز دوشنبه هشدار داد که نیمی از ساکنان غزه گرسنگی "فاجعه بار" را تجربه می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه ایران حمله اسرائیل به بیمارستان شفا در غزه را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: دیکتاتورهای محیط بین‌المللی نمی‌توانند خود را الگوی دموکراسی، رعایت حقوق بشر، حافظان و دلسوزان صلح و امنیت بین‌المللی بدانند و به دیگران درس بدهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تجزیه ایران گفت، این آرزو را به گور خواهید برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به جنایات جنگی اسرائیل در غزه گفت این رژیم صلاحیت عضویت و باقی‌ماندن در هیچ یک از مجامع حقوق بشری و سازوکارهای بین‌المللی مرتبط با حقوق زنان و کودکان را ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت این رژیم صلاحیت عضویت و باقی‌ماندن در هیچ یک از مجامع حقوق بشری و سازوکارهای بین‌المللی مرتبط با حقوق زنان و کودکان را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد 1350 واحدی کار را تمام کرد هر چند که در نیمه دوم بازار اوضاع برای گروه خودرویی خوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران نسبت به بیانیه پایانی سفر امیر کویت به امارات عربی متحده درباره جزایر سه‌گانه ایرانی واکنش شدیدی نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کویت و امارات در بیانیه مشترکی ادعاهای بی‌اساسی درمورد میدان گازی آرش و جزایر سه‌گانه ایرانی مطرح کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کویت و امارات در بیانیه مشترکی ادعاهای بی‌اساسی درمورد میدان گازی آرش و جزایر سه‌گانه ایرانی مطرح کردند. کویت و امارات در بیانیه مشترکی ادعاهای بی‌اساسی درمورد میدان گازی آرش و جزایر سه‌گانه ایرانی مطرح کردند. به گزارش عرشه آنلاین، شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت سفری دو روزه به امارات داشت و با سران این کشور از جمله محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی دیدار و و گفت‌وگو...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

2 کشور کویت و امارات در بیانیه مشترکی، اعلام کردند: میدان گازی الدره (آرش) به طور کامل در مناطق دریایی کویت قرار دارد.

وب‌گاه الف

امارات و کویت در پایان سفر مشعل الاحمد امیر کویت به امارات بیانیه مشترکی منتشر و ادعاهایی درباره جزایر سه گانه ایرانی و میدان گازی آرش مطرح کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت که از کشته شدن و زخمی شدن صدها فلسطینی در جریان انتقال کمک‌ها در اوایل امروز «وحشت» کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به حمله اسرائیل به آوارگان فلسطینی در اطراف کاروان کمک‌رسانی گفت: این یک حادثه جدی است و ما در حال بررسی گزارش ها هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به کشتار مردم فلسطین توسط اسرائیل گفت: «زخم غزه از حافظه انسان‌های آزاده و ننگ حمایت و سکوت نسبت به کشتار جمعی و نسل‌کشی از پیشانی مدعیان دروغین حقوق بشر پاک نخواهد شد».