جمعه 14 اردیبهشت 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران تاکید کرد همبانی بودن رژیم غاصب صهیونیستی در طرح و تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، چیزی جز یک رسوایی بزرگ سیاسی و اخلاقی برای بانیان غربی و نیز بی ارزش شمردن مفهوم والای حقوق بشر و تهی کردن نهادهای بین‌المللی از فلسفه وجودی آنها نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه 13 شخصیت حقیقی و حقوقی مرتبط با یمن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه 13 فرد و نهاد مرتبط با یمن خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه ایران به بیانیه ضدایرانی گروه هفت واکنش نشان داد. سخنگوی وزارت خارجه ایران به بیانیه ضدایرانی گروه هفت واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به بیانیه ضدایرانی گروه هفت تصریح کرد: گروه 7 با صرف محکوم کردن چند صهیونیست شهرک نشین، نمی‌تواند از مسئولیت خود و شراکت و حمایت تمام عیار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی شانه خالی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه درباره بیانیه واهی کشورهای حاشیه خلیج فارس درباره پرونده میدان گازی آرش، قدرت دفاعی ایران و جزایر سه‌گانه واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رزمایش تاکتیکی مشترک ترکیه و جمهوری آذربایجان با حضور پرسنل نظامی دو کشور آغاز شد. رزمایش تاکتیکی مشترک ترکیه و جمهوری آذربایجان با حضور پرسنل نظامی دو کشور آغاز شد. رزمایش تاکتیکی مشترک میان ترکیه و جمهوری آذربایجان با حضور بالغ بر 3000 پرسنل نظامی از گروه‌های مختلف نیروهای مسلح هر دو کشور، 130 دستگاه خودروی زرهی، حدود 100 خودروی توپخانه، بیش از 20 هواپیما و بالگرد و همچنین تجهیزات...

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تاکید کرد که هیچ گونه ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکا در خصوص اوضاع کنونی نداریم. ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد که شاهد جنگ نابرابر علیه مردم فلسطین در غزه هستیم و این اقدام بسیار جنایتکارانه است. وی گفت که ما شاهد نسل‌کشی مردم فلسطین هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه ایران در گفت وگو با شبکه المیادین تاکید کرد که دست مقاومت باز است و صهیونیست‌ها بدانند که هیچ سناریویی بعید نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران در گفت‌وگو با یک شبکه لبنانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینی‌ها، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که هیچ سناریویی را بعید نداند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه نقل‌قول منتسب به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک را برداشت ناقص برخی مراکز خبری دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام تروریستی انجام شده در مسجد امام زمان (عج) واقع در شهر پل خمری افغانستان ر ا محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه نیویورک‌تایمز می‌گوید یک مقام ارشد اطلاعاتی در آمریکا به کنگره اطلاع داده که ایران هیچ ارتباط مستقیمی با عملیات حماس نداشته است. روزنامه نیویورک‌تایمز همچنین گزارش داده ایالات متحده اقدام به گردآوری اطلاعات مختلفی کرده که نشان می‌دهند سران کلیدی ایران از حمله حماس در اسرائیل غافلگیر شده‌اند. چندین مقام آمریکایی گفته‌اند این گزاره‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی دولت آلمان عصر چهارشنبه به وقت تهران اذعان داشت که مدرکی در خصوص دخالت ایران در حمله حماس به رژیم صهیونیستی موجود نیست. به گزارش منابع خبری، سخنگوی دولت آلمان به خبرنگاران گفت: «برلین در حال حاضر هیچ مدرک معتبری دال بر دخالت مستقیم ایران در حمله حماس به اسرائیل در اختیار ندارد.» روز شنبه بود که بعد از حملات بیش از 2 ساعته موشکی و راکتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل اعلام کرده هنوز نشانه‌ای از ارتباط ایران با «عملیات طوفان الاقصی» وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه ایران یک بازیگر مهم در عملیات طوفان الاقصی بوده اما هنوز نشانه‌ای از ارتباط جمهوری اسلامی ایران با این عملیات وجود ندارد.