پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت «زخم غزه از حافظه انسان‌های آزاده و ننگ حمایت و سکوت نسبت به کشتار جمعی و نسل‌کشی از پیشانی مدعیان دروغین حقوق بشر پاک نخواهد شد».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از انجام یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در کرانه باختری خبر می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته (یکشنبه) از قطع برق در چندین منطقه از سرزمین‌های اشغالی فلسطین از جمله «عسقلان»، «بتاح تکفا»، «هرتسلیا»، «دیمونا»، «ریشون لتسیون»، «صفد» و «حیفا» خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه مالزی پیرامون موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی گفت وگو و تبادل نظر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: رویکرد ضدانسانی رژیم جنایت پیشه اسرائیل محکوم به شکست است و زنجیره فضاحت و رسوایی آن و حامیانش همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران نسبت به تصویب اعطای کمک 14میلیارد دلاری به اسرائیل در سنای آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه ایران دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان را به خویشتنداری و حفظ آرامش دعوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان را به خویشتنداری و حفظ آرامش دعوت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت که پرچم ایران بالاست و بالاتر خواهد رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ائتلاف‌هایی از قبیل ائتلاف آمریکا در دریای سرخ و آنچه اتحادیه اروپا می‌خواهد تشکیل دهد را تخیلی خواند و گفت که این ائتلاف‌های خودخوانده کمکی به صلح و امنیت در منطقه نمی‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق در پیامی روابط ایران و عراق را مهم و راهبردی خواند. مشاور امنیت ملی عراق، امروز (جمعه)، در حساب کاربری خود در شبکه «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «روابط عراق و ایران مهم و راهبردی است و گفتگو و دیپلماسی قادر به حل هرگونه مشکل یا سوتفاهم هستند». مشاور امنیت ملی عراق این سخنان را بعد از حمله موشکی سه‌شنبه‌شب سپاه...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از دستگیری یکی از عناصر معاند وابسته به گروهک تروریستی منافقین در شهرستان پاکدشت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق آنچه سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرده است، ایران آمادگی برای بازگشت به برجام را با رعایت التزامات خود دارد؛ موضعی که روند مذاکرات 20 سال گذشته را زنده کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه ایران با تاکید بر اینکه باید یک ارز واحد برای تعاملات مجموعه بریکس ایجاد شود، خاطرنشان کرد که بریکس می‌تواند روابط ایران و روسیه را گسترش دهد.