پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نمایندگی ایران در سازمان ملل ادعاهای غرب مبنی بر دست داشتن ایران در انجام شدن عملیات گسترده جنبش مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم صهیونیستی را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه عمان در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» خواستار دخالت فوری جامعه بین‌المللی برای توقف تنش‌ها شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی بهادری جهرمی با انتشار متنی در فضای مجازی به عملیات طوفان الاقصی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر ارمنستان همزمان با ارسال پیام تبریک تولد به پوتین، با او درمورد آخرین تحولات قره باغ به گفت‌وگو پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در میدان فلسطین تهران دیوارنگاره‌ای با موضوع عملیات طوفان الاقصی نصب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح غرب آسیا، عملیات «طوفان الاقصی» حماس را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: عملیات طوفان الاقصی صفحه جدیدی را در عرصه مقاومت علیه اشغالگران در اراضی اشغالی ایجاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای از توافق جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای برگزاری رزمایش مشترک در دریای خزر خبر داد. ایران و جمهوری آذربایجان برای برگزاری رزمایش مشترک در دریای خزر توافق کردند. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای از توافق جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای برگزاری رزمایش مشترک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه به خبر پیوستین ایران به FATF، واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: ایران به روند دیپلماسی و مذاکره پایبند است اما در عین حال تلاش‌های خودش را صرفا به برجام گره نمی‌زند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که اتحادیه اروپا حدود دو هفته پیش به صورت رسمی اعلام کرد که سه کشور اروپایی بر خلاف تعهدات خود ذیل مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد قصد ندارند محدودیت‌های موشکی و تسلیحاتی علیه ایران را رفع کنند اظهارات دیگری از مقام‌های غربی و رژیم صهیونیستی به صراحت نشان می‌دهد که آن‌ها اذعان دارند که این محدودیت‌ها فراتر از لفاظی‌های تروئیکای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه بمب گذاری در یکی از شهرهای ایالت بلوچستان پاکستان را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارج ضمن استقبال از گفت و گوی میان باکو و نمایندگان ارامنه ساکن قره باغ تاکید کرد: دیگر دلیلی برای ادامه درگیری ها در منطقه وجود ندارد و امیدواریم پس از این شاهد هیچ جنگی در منطقه نباشیم.

وب‌گاه گسترش

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران داخلی و خارجی گفت بر اساس آخرین اخبار، دارایی‌های آزادشده ایران در کره جنوبی امروز (دوشنبه) در اختیار دولت و ملت قرار خواهد گرفت و تبادل زندانیان نیز انجام خواهد شد. کنعانی درباره آزادسازی منابع مالی ایران در کشورهای مختلف گفت: استیفای حقوق ملت وظیفه همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران است. دولت‌ها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری رویترز از انتقال 6 میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران به بانک‌های دوحه خبر داد. خبرگزاری رویترز از انتقال 6 میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران به بانک‌های دوحه خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، خبرگزاری رویترز امروز (دوشنبه) گزارش کرد که قطر به واشنگتن و تهران اطلاع داده که 6 میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده ایران به بانک‌های دوحه منتقل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی در مورد میزان اجرای توافق‌نامه امنیتی بین ایران و عراق گفت: بسیاری ازمفاد توافق نامه امنیتی بین 2 کشور انجام شده است و این موضوع با جدیت از سوی دولت عراق دنبال می‌شود.