شنبه 14 مهر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در حالی چین را به عنوان مقصد جدید تور دیپلماتیک خود برگزیده که گفت وگو در خصوص اجرای سند همکاری 25 ساله در اولویت قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه کشورمان در حالی چین را به عنوان مقصد جدید تور دیپلماتیک خود برگزیده که گفت وگو در خصوص اجرای سند همکاری 25 ساله در اولویت قرار دارد؛ توافقی راهبردی که از عمق استراتژیک در جبهه شرقی نشان داشته و طی 9 ماه گذشته مورد هجمه و جوسازی رسانه‌های غربی قرار گرفته‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تهران دوشنبه میزبان نشستی بین سرپرست وزارت امور خارجه طالبان و رهبران مخالف از جمله احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی و اسماعیل خان، والی پیشین هرات بود؛ نشستی که ارزیابی‌های متفاوتی از آن ارائه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری جمهوری اسلامی روایت بالاترین مقام سفارت افغانستان در ایران از ملاقات احمدمسعود یکی از رهبران نیروهای مقاومت افغانستان و امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه امارت اسلامی طالبان را منتشر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سفارت افغانستان گفت: مذاکرات سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان با تعدادی از رهبران طیف های سیاسی این کشور در فضایی صمیمی و مثبت در تهران برگزار شد و طرفین بعد از گفت‌وگو با دیگر رهبران افغان درباره تداوم گفت‌وگوها تصمیم خواهند گرفت.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت خارجه چین در اشاره به سفر وزیر خارجه ایران به این کشور گفت، پکن آماده تعمیق بیشتر شراکت راهبردی با تهران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پشت پرده واردات 90 هزار میلیارد تومانی روغن و افزایش چشمگیر رشد اقتصادی نسبت به دولت روحانی، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازارارز و طلا امروز شاهد کاهش قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت دلار بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان اعلام کرد «امیرخان متقی» با «اسماعیل خان» و «احمد مسعود» در تهران دیدار کرده است. متقی که عصر روز شنبه (18 دی) در راس هیاتی برای گفتگو با مقامات ایران به تهران سفر کرده بود، امروز به کابل بازگشت. وی تایید کرد که در سفرش به ایران، با «احمد مسعود» و «اسماعیل خان» دیدار و گفتگو کرده است. «بلال کریمی» معاون سخنگوی...

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت خارجه ایران به اما و اگرهای اعزام تیم ملی کشتی کشورمان به آمریکا برای انجام یک دیدار دوستانه واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفر اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران به آمریکا درهاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه دولت موقت طالبان اعلام کرد که «امیرخان متقی» در سفر خود به تهران با «احمد مسعود» و «اسماعیل خان» دیدار و گفت‌وگو کرده است.

خبرگزاری ایسنا

با توجه به حواشی بوجود آمده درخصوص سفر تیم ملی کشتی آزاد ایران به آمریکا و در صورت عدم صدور ویزا برای برخی از اعضای تیم، احتمال لغو این سفر وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهارت ایران در تغییر معادله بازی تا حدی است که همزمان با درجا زدن تروئیکا روی خط اضطرار، تهران با همان واژه هایی پاسخ غرب را می دهد که زمانی از آنها برای اعمال فشار علیه ایران استفاده می شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز و طلا امروز شاهد افت اندک قیمت دلار متشکل و قیمت طلا بود. قیمت سکه نیز بر مدار رشد قرار گرفت.