شنبه 14 مهر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

روز دوشنبه ششم دی ماه دور هشتم مذاکرات برای رفع تحریم‌ها در شهر وین برگزار می‌شود. تهران به صراحت اعلام کرده، هیأت ایرانی با جدیت در مذاکرات حضور می‌یابد، ولی هرگز زیر بار حرف زور نخواهد رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام اتحادیه اروپا قرار است روز دوشنبه ششم دی ماه دور هشتم مذاکرات وین بین ایران و گروه 1+4 برای رفع تحریم‌ها در شهر وین برگزار شود. البته پیش از دیپلمات‌های اروپایی سه کشور عضو برجام از احتمال ادامه مذاکرات وین در تاریخ 27 دسامبر (ششم دی) خبر داده بودند. علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان و هیأت همراه صبح دوشنبه ششم دی ماه وارد وین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از دیدار کوتاه وزیر امور خارجه ایران با همتای عربستانی خود در حاشیه نشست وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در اسلام‌آباد پاکستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مردم‌سالاری، یک محصول سفارشی نیست که در تمام جهان یک نوع و مشخصات یکسان داشته باشد. مردمسالاری نه تنها ملک اختصاصی کشورهای غربی نبوده بلکه مختصات آن نیز نمی‌تواند از سوی این کشورها تعریف و ارائه شود. مسیر مردم‌سالاری هر کشور باید توسط مردمان همان کشور انتخاب شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه از شهادت سفیر جمهوری اسلامی ایران نزد دولت نجات ملی یمن در اثر ابتلا به کرونا خبر داد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ویلیام برنز» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در مصاحبه روز دوشنبه خود با روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» مدعی شد کار به عنوان سفیر آمریکا در روسیه در اوایل دهه 2000 آنقدر استرس‌زا بود که باعث شد مو‌های وی سفید شود. برنز ادعا کرد که بیشتر دسته‌های خاکستری موی او مربوط به دوره فعالیتش در این سمت بین سال‌های 2005 تا 2008 است. به گزارش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت: پیشنهادات ایران در خصوص برنامه هسته‌ای‌اش قابل قبول نیست.

وب‌گاه الف

دو عضو مجلس سنای آمریکا طرحی را ارائه کرده‌اند که خواستار اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، در صورت تصویب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو عضو مجلس سنای آمریکا طرحی را ارائه کرده‌اند که خواستار اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، در صورت تصویب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میخائیل اولیانوف در توییتی نوشت: ترکیب هیات اعزامی ایران به این دور از مذاکرات در شهر وین «چشمگیر» است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه غم انگیز رخ داده برای تعدادی از مسافران مقدونیه شمالی را به مردم و دولت این کشور تسلیت گفت.

وب‌گاه تابناک

خبرنگار روزنامه آمریکایی به نقل از منبعی درآژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد آژانس دعوت تهران از «رافائل گروسی» برای سفر به تهران را تایید کرده و گفته تاریخ آن در حال نهایی شدن است.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی با رئیس ائتلاف تقدم و رهبران سیاسی اهل سنت در بغداد دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل 'tj: چین و روسیه احتمالا فکر می‌کنند که فراتر رفتن از برجام توسط ایران و آمریکا عملی نیست و شرایطی ایجاد می‌کند که به سود منافع آنها در منطقه نخواهد بود.