شنبه 16 تیر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه الف

«علی چگنی» سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت وزیر امور خارجه قصد دارد اواخر ماه میلادی جاری (نوامبر) برای حضور در کمیسیون مشترک اقتصادی هند و ایران به دهلی نو سفر کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «علی چگنی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با روزنامه «پرینت» هند گفت روابط دو کشور ایران و هند در زمان ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی در آستانه رسیدن به سطح بعدی است. وی افزود حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران قصد دارد اواخر ماه میلادی جاری (نوامبر) برای حضور در کمیسیون مشترک اقتصادی هند و ایران به دهلی نو سفر کند که نوید دهنده عصر جدیدی...

وب‌گاه تابناک

تعدادی از ایرانی ها در مرز بلاروس با کشورهای لهستان و لیتوانی گرفتار شده اند و نیاز به کمک دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الشرق الاوسط به نقل از منابع که نامی از آن‌ها نبرد، افزود: این تماس‌ها در سطح کارشناسان ایرانی ومصری به منظور ارزیابی اولیه انجام گرفته است. این منبع گفت که مذاکرات میان ایران و مصر همزمان با مذاکرات بین قاهره و آنکارا انجام گرفته است. بر اساس این گزارش، «تمایل برای به جریان انداختن پرونده ازسرگیری روابط ایران و مصر به خصوص بعد از پایان پرونده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک هیئت بلندپایه به منظور شرکت در نشست مسکو عازم روسیه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

به گزارش وزارت خارجه آمریکا، سفر این مقام آمریکایی به این سه کشور منطقه از امروز جمعه 15 اکتبر تا 21 اکتبر (23 تا 29 مهرماه) بطول خواهد انجامید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید یک روز پس از فضاسازی های وزیر خارجه اسرائیل علیه ایران و در آستانه برگزاری دور جدید مذاکرات وین اعلام کرد که تمرکز واشنگتن بر مسیر دیپلماسی با ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران پیش‌تر اعلام کرده بود که در حال جمع‌بندی مذاکراتی است که تاکنون انجام شده و پس از آن به مذاکرات هسته‌ای باز خواهد گشت. این موضوع در دیدار حسین امیرعبداللهیان با آندریاس ایب، رئیس مجلس ملی سوئیس مطرح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جوان آنلاین نوشت: وزیر امور خارجه در دیدار با رئیس مجلس سوئیس ضمن تأکید بر اینکه ایران در مذاکرات پیش رو، به تناسب اقدامات طرف مقابل عمل خواهد کرد، گفت که جمع‌بندی ایران از مذاکرات قبلی، در آینده نزدیک نهایی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران در روز پنچ‌شنبه (22 مهر) اظهار کرد: این سفر در ادامه رایزنی‌های دوطرف در خصوص موضوعات مورد علاقه فی‌مابین از جمله روابط ایران و اتحادیه اروپا، افغانستان و برجام انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یم مقام روسی معتقد است که مذاکرات برجام نباید از نقطه شروع از سر گرفته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای امروز جمعه (10 اکتبر) اعلام کرد گروه صنعتی ماموت و چند شرکت وابسته به آن که پیشتر به دلیل ارتباط با ایران در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته بود از این فهرست خارج کرده است. گروه صنتی ماموت P.J.S، گروه صنعتی ماموت تهران، صنایع ماموت، گروه صنعتی ماموت، ماموت دیزل و شرکت ماموت دیزل شرکت‌هایی هستند که از فهرست SDN وزارت...

وب‌گاه الف

در پی استقبال رابرت مالی از مذاکرات ایران و عربستان یک مقام آمریکایی دیگر از این مذاکرات استقبال کرد.

خبرگزاری ایسنا

در پی استقبال رابرت مالی از مذاکرات ایران و عربستان یک مقام آمریکایی دیگر از این مذاکرات استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد که جمهوری اسلامی قطعا به مذاکرات برجام باز می‌گردد اما زمان آن پس از پایان مراحل مطالعه و مرور سوابق ادوار پیشین مذاکرات تعیین می‌شود.

وب‌گاه الف

روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم رزمایش ایران در مرزهای آذربایجان را پیامی جدی برای تحرکات آذربایجان و اسرائیل دانست.