شنبه 14 مهر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یم مقام روسی معتقد است که مذاکرات برجام نباید از نقطه شروع از سر گرفته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای امروز جمعه (10 اکتبر) اعلام کرد گروه صنعتی ماموت و چند شرکت وابسته به آن که پیشتر به دلیل ارتباط با ایران در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته بود از این فهرست خارج کرده است. گروه صنتی ماموت P.J.S، گروه صنعتی ماموت تهران، صنایع ماموت، گروه صنعتی ماموت، ماموت دیزل و شرکت ماموت دیزل شرکت‌هایی هستند که از فهرست SDN وزارت...

وب‌گاه الف

در پی استقبال رابرت مالی از مذاکرات ایران و عربستان یک مقام آمریکایی دیگر از این مذاکرات استقبال کرد.

خبرگزاری ایسنا

در پی استقبال رابرت مالی از مذاکرات ایران و عربستان یک مقام آمریکایی دیگر از این مذاکرات استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد که جمهوری اسلامی قطعا به مذاکرات برجام باز می‌گردد اما زمان آن پس از پایان مراحل مطالعه و مرور سوابق ادوار پیشین مذاکرات تعیین می‌شود.

وب‌گاه الف

روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم رزمایش ایران در مرزهای آذربایجان را پیامی جدی برای تحرکات آذربایجان و اسرائیل دانست.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران در صفحه توئیتر خود نوشت: توییت‌های آتشین (که در تضاد با لحن بکارگرفته شما در واقعیت است) شاید تیترهای خوبی بسازد.

خبرگزاری مهر

محمود اسکندری یکی از خلبانان بزرگ و غریب دفاع مقدس است که دستاوردهای بزرگش مثل حضوردر عملیات بغداد مغفول مانده‌اند؛ هدفی که رسیدن به آن در پی ناکامی وزارت خارجه مقابل عراق به ارتش محول شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی پیشین وزارت خارجه فرانسه گفت: ایران تحت فشار به همکاری با آژانس تن نخواهدداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته مسکو از توافق میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای حفظ تعامل میان این نهاد بین‌المللی با سازمان انرژی اتمی ایران حمایت می‌کند. در بیانیه سخنگوی وزارت خارجه روسیه آماده است: «ما از توافق حاصل‌شده در خصوص سرویس فنی تجهیزات نظارتی نصب‌شده در تأسیسات هسته‌ای ایران میان آژانس بین‌المللی انرژی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین، صحبت‌های سخنگوی وزارت خارجه ایران را نشانه‌ای دلگرم‌کننده دانسته و گفت زمان بازگشت به دور هفتم گفت‌وگوهای احیای توافق هسته‌ای فرارسیده است

خبرگزاری دانا

علاوه بر ناکارآمدی دولت در هماهنگی بخش خصوصی، اهمال وزارت بهداشت و دستگاه دیپلماسی وزارت خارجه در تأمین واکسن و تحریم دارویی ایران از سوی آمریکا، مهم‌ترین دلیل تأخیر در واکسیناسیون عمومی در ایران، فضاسازی 98 نفر از اعضای سازمان نظام پزشکی و برخی مدیران داخلی و یک طیف سیاسی علیه واکسن‌های چین و روسیه و از دست رفتن فرصت طلایی تأمین واکسن بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از مطالبات مهم جامعه از دولت سیزدهم، بعد از پایان دولت حسن روحانی و تجربیات بعضا تلخ هشت ساله ایجاد تحول در عرصه روابط بین‌المللی و تغییر نگرش در عرصه مذاکرات هسته‌ای است.

خبرگزاری ایسنا

یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران، مواضع دولت آمریکا را درباره تداوم مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد که سفارت این کشور در کابل و سرکنسولگری هرات باز و فعال است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه مدعی شد حمله هفته گذشته به کشتی «مرسر استریت» از مبدأ یمن انجام شده است. «دانا استراول»، معاون دستیار وزیر دفاع آمریکا، این ادعا را امروز سه‌شنبه در جلسه‌ای که در کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا برگزار شد مطرح کرد. منابع خبری ده روز پیش اعلام کردند نفتکش «مرسر استریت» که تحت مدیریت شرکت اسرائیلی «زودیاک»...