شنبه 14 مهر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه فرارو

به نوشته یاهونیوز، یک مامور واحد ضدتروریستی اقلیم کردستان که لباس پلیس بغداد را به تن داشت، پس از حمله به خودروهای منهدم شده نزدیک شد و پس از گرفتن چند عکس، به جمع آوری نمونه دن ان ای کشته شدگان برای شناسایی اقدام کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش یک رسانه ایرانی درباره اصرار آمریکا به ادامه تحریم‌های فلج کننده علیه ایران گفت: اگر چنین بود قطعا گفت‌وگوها متوقف می‌شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از پایان دور سوم گفتگو‌های کمیسیون مشترک برجام در وین، اخبار متناقضی از نتایج این دور مذاکرات مخابره شد. در شرایطی که عباس عراقچی از «موافقت با خروج نام اکثریت افراد، اشخاص و نهادها» از فهرست تحریم‌ها خبر داد و از توافق در زمینه رفع همه تحریم‌های موضوعی سخن گفت منابع دیگر گفتند که پیشرفت‌ها در حد انتظار نبوده است. دور سوم گفتگو‌های برجامی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیویورک تایمز در گزارش ادعایی خود آورده است: ایران و عربستان توافق کرده اند دور دوم گفتگو‌ها در ماه می‌و احتمالا در سطح سفرا برگزار شود. بر اساس این گزارش، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در روز‌های اخیر از امیدواری‌اش برای برقراری «رابطه خوب و متمایز» با ایران سخن گفته و سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران هم در واکنش گفته است که تهران...

وب‌گاه فرارو

روز گذشته شبکه تلویزیونی المیادین نزدیک به حزب الله لبنان به نقل از منابع آگاه مدعی شده بود دولت آمریکا قصد دارد به زودی در ازای آزادی چهار زندانی این کشور در ایران، هفت میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران را آزاد کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو سعید خطیب زاده سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی رسانه‌ای وزارت خارجه در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو در خصوص ادعای یک روزنامه انگلیسی مبنی براینکه وزارت خارجه این کشور مدعی شده است که مباحث حقوقی با تهران در زمینه آزادی نازنین زاغری ادامه دارد و موضع وزارت خارجه در این خصوص گفت: گفتگو‌های حقوقی بین ما...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه دیلی صباح چاپ ترکیه در گزارشی به مساله تنش زدایی میان ایران و عربستان سعودی پرداخت و نوشت: «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی اخیر در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی این کشور از تمایل خود برای داشتن روابط خوب و متمایز با ایران سخن گفت. وی همچنین از علاقمندی خود برای حل مشکلات بین ریاض و متحدانش با تهران و تقویت منافع دوجانبه و مثبت با این کشور...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه اعتماد در یادداشتی نوشت: در سال 2020 زمانی که روشن شد دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین ایالات متحده دیگر در کاخ سفید نخواهد بود، سیاست‌های منطقه‌ای عربستان سعودی به آرامی در مسیر تغییر قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد: با پذیرش این پیشنهاد آمریکا، روابط بانکی و تعاملات تجاری ایران محدودتر و مقیدتر از دوره قبل اجرای برجام خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ارتباطات مشکوک ظریف با مراکز غربی از جمله «گروه بین‌المللی بحران» و «نایاک» از دیرباز محل نقد جدی بخش مهمی از نهادهای نظارتی نظام بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «رابرت مالی»، نماینده آمریکا در امور ایران تصریح کرده اعضای شورای همکاری خلیج فارس را در جریان مذاکرات در خصوص برجام قرار داده است. این مقام آمریکایی در توییتر نوشت: «صبح امروز رایزنی‌های خوبی با شریکانمان در شورای همکاری خلیج فارس در خصوص وضعیت گفتگو‌های برجام و امنیت منطقه داشتیم. برای دور بعدی گفتگو‌ها در خصوص بازگشت دوجانبه به پایبندی برجام...

خبرگزاری دانا

نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق دو هدف اصلی برای سفر فردای وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به بغداد برشمرد و هرگونه ارتباط این سفر به پرونده مذاکرات هسته‌ای ایران را رد کرد.

خبرگزاری ایرنا

اسلام‌آباد - ایرنا - کارشناس امور بین الملل و حقوقدان برجسته پاکستان اقدام خرابکارانه در سایت نطنز ایران را تاسف برانگیز خواند و همزمان سکوت آژانس بین المللی انرژی اتمی در این خصوص را زیر سوال برد و گفت: حمله به نطنز مصداق بارز تروریسم هسته‌ای است.

وب‌گاه فرارو

روز گذشته روزنامه فایننشال تایمز گزارش داده که مقام‌های ارشد عربستان سعودی و ایران، چهار سال پس از قطع روابط دیپلماتیک بین دو کشور، اوایل ماه جاری میلادی در بغداد مذاکرات مستقیمی انجام داده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

موضع ما این است که اگر ایالات متحده بخواهد به توافق هسته ای برگردد، علاوه بر تحریم های مرتبط با برجام، باید کلیه تحریم‌های اعمال شده توسط دولت قبلی را لغو کند.

وب‌گاه عصر ایران