جمعه 28 اردیبهشت 1403

سرآسیایی: از داوران انتظار داریم دقت بیشتری به خرج دهند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
سرآسیایی: از داوران انتظار داریم دقت بیشتری به خرج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: برای بازی فردا که یک فینال‌گونه در پایین جدولی به حساب می آید کاملا آمادگی داریم و خرسندیم که این بازی در ورزشگاه حافظیه و در حضور تماشاگران خونگرم شیرازی برگزار می شود.

وی افزود: در این دیدار جای اشتباه نیست و هر تیمی که کمتر اشتباه کند و موقعیت به حریفش ندهد برنده بازی خواهد بود.

سرآسیایی بیان کرد: تیم نفت مسجدسلیمان بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بازی فردا کاملا یک بازی درگیرانه و فیزیکی خواهد بود.

سرآسیایی گفت: جایگاه ما در جدول با پرچم اشتباه یک کمک‌داور و عدم تمرکز ما در بحث داوری به وجود آمده است و از داوران می‌خواهیم در بازی های باقی مانده لیگ دقت بیشتری به خرج دهند تا به صورت سهوی حقی جابه‌جا نشود و همه چیز در زمین فوتبال تعیین شود.

سرمربی فجر سپاسی ادامه داد: سیروان قربانی، دانیال کردستانی، ابوالفضل بابایی و یوسف کیا، بازیکنان مصدوم ما هستند، و رضا آقابابایی را هم به دلیل محرومیت در اختبار نداریم.

سرآسیایی افزود: روزی که به این تیم آمدم با تمام احترام گفتم که این تیم بر مبنای تفکرات یک مربی دیگر بسته شده و ما باید با همین داشته‌ها این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام / د

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید سرآسیایی سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه نفت مسجد سلیمان رضا آقابابایی یوسف کیا سیروان قربانی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است