یک‌شنبه 15 مهر 1403

سرخابی‌ها تا پاییز امسال بورسی می‌شوند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
سرخابی‌ها تا پاییز امسال بورسی می‌شوند

زنجان - وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است سرخابی‌ها تا پاییز امسال وارد بورس شوند.

زنجان - وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است سرخابی‌ها تا پاییز امسال وارد بورس شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی‌فرد ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های ورزشی در هیدج، در جمع خبرنگاران با ابراز امیدواری از اینکه همه تلاش ما این است که سهام سرخابی‌ها تا پاییز امسال وارد بورس شود، افزود: بی‌تردید با محقق شدن این موضوع، بسیاری از هواداران به آرزوی دیرینه خود خواهند رسید.

وی با یادآوری اینکه مجوز واگذاری قطعی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از هیئت عالی واگذاری شرکت‌های دولتی اخذ شده است، تصریح کرد: خوشبختانه روند کارها در این زمینه به خوبی پیش رفته، به طوری که زمان واگذاری سهام این دو باشگاه در فرابورس زودتر از موعد تعیین شده خواهد بود.

مقام عالی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه هفته تربیت‌بدنی و ورزش، فرصت مغتنمی برای اهتمام به خواسته جوانان در این عرصه است، ادامه داد: بی‌تردید این هفته می‌تواند فرصتی برای ارائه دستاوردهای دولت در عرصه ورزش به مردم است و امروز مردم زنجان با افتتاح چندین پروژه ورزشی، از خدمات ارائه شده بهره‌مند خواهند شد.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه امروز در حدود 500 میلیارد ریال برای پروژه‌های هفته تربیت‌بدنی در استان زنجان هزینه شده است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دولت، بهره‌برداری از پروژه‌هایی است که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در همین راستا حدود 600 پروژه برای افتتاح تا قبل از پایان دولت دوازدهم در دستور کار قرار دارد.