پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سردار حسین سلامی

سردار حسین سلامی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت که نقطه محوری و کانونی حرکت ما شکست‌دادن دشمن است و برای شکست‌دادن دشمن قدرت‌سازی می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی در مراسم الحاق ناو «ابومهدی المهندس» و 100 شناور موشک‌انداز تندرو به نیروی دریایی سپاه پاسداران با تسلیت شهادت بیش از 90 نفر در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: امروز نیروی دریایی سپاه به عنوان جلودار و پیشگام جمهوری اسلامی در برابر قدرت‌های بحری جهان به یک جهش و درخشش در توان تهاجمی و دفاعی دست یابد. در کلیت وضعیت ما با یک زنجیره...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: آیین وداع با شهدای حمله تروریستی کرمان روز جمعه با حضور پرشکوه کرمانی‌ها و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد؛ مراسمی که طی آن رئیس‌جمهور و فرمانده‌کل سپاه‌پاسداران در سخنانی، بر گرفتن انتقام خون شهدای مظلوم کرمان تاکید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرلشکر سلامی گفت: ما با آمریکا در نبرد رو دررو و واقعی بوده ایم و آنها را شکست داده ایم. 135 هزار نیروی نظامی در عراق آوردند ولی شکست خوردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران با تشریح اقدامات انجام شده علیه استکبار و گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه گفت: انتقام این شهیدان قبل از شهادتشان از دشمن گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اثقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که به فضل الهی انتقام همه شهیدان‌مان گرفته خواهد شد. انتقام این شهیدان قبل از شهادت از دشمن گرفته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فضل الهی انتقام همه شهیدان‌مان گرفته خواهد شد. انتقام این شهیدان قبل از شهادت از دشمن گرفته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال در تمام کشور‌ها از قدرت بالایی برخوردار است و کشور‌ها به وسیله این رشته قدرت خود را به رخ دیگران می‌کشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلامی گفت: در نقشه جهان برای ضعفا جایی نیست و این منطق قدرت‌های شیطانی جهانی در دنیاست و ما باید این منطق را خاموش کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر این‌که «ما امروز پیشرفت‌های متعددی داریم اما کافی نیست‌»، اظهار کرد: ما باید مجهز شویم. به دانشگاه‌های علوم پزشکی بقیه الله و امام حسین هم تاکید کرده‌ام که باید در زیرساخت‌های پژوهشی و علوم تجربی باید به پیشرفته‌ترین‌ها مجهز باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت سردار سیدرضی موسوی با حضور شخصیت های لشکری و کشوری برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از برخورد صمیمی و گرم فرمانده کل سپاه پاسداران با سعید حدادیان در مراسم سومین روز شهادت سیدرضی موسوی ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از برخورد صمیمی فرمانده کل سپاه با مداح معروف تهران در مراسم سومین روز شهادت سیدرضی موسوی را در ادامه مشاهده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا تصاویری از حضور فرمانده نیروی قدس و فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت شهادت سردار رضی موسوی منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت سردار سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی ایران در سوریه برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین گرامیداشت یاد شهید سیدرضی موسوی با حضور پرشور مردم قدرشناس و مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.