سه‌شنبه 24 مهر 1403

سردار سلیمانی با جبهه مقاومت استراتژی 80 کشور را به هم ریخت / در الگوگیری از مکتب انقلابیون ضعف جدی داریم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سردار سلیمانی با جبهه مقاومت استراتژی 80 کشور را به هم ریخت / در الگوگیری از مکتب انقلابیون ضعف جدی داریم

حجت الاسلام علی رسولی گفت: سردار سلیمانی تشکیلات داخل و خارج از کشور را سازماندهی و هدایت کرد و استراتژی 80 کشور دنیا را به هم ریخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی رسولی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه ما از نظر الگوگیری ضعیف عمل می کنیم.

حجت الاسلام رسولی افزود: الگوهای بزرگتری از سردار سلیمانی هم در انقلاب اسلامی وجود دارد اما الگوگیری از آنها هم مغفول مانده است. وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از نظر کاری و زندگی شخصی موفق بود، اظهار داشت: جبهه مقاومت یکی از وظایف ذاتی و سازمانی حاج قاسم بود. این کارشناس تصریح کرد: سردار سلیمانی تشکیلات داخل و خارج از کشور را سازماندهی و هدایت کرد و استراتژی 80 کشور دنیا را به هم ریخت. وی ادامه داد: حاج قاسم از نظر زندگی اجتماعی، حضور در بین مردم، مسائل عاطفی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان موفق بود و یک الگوی درخشان است. حجت الاسلام علی رسولی گفت: بی دلیل نیست که برای تخریب چهره سردار سلیمانی، دشمنان حرفه ای عمل می کنند چرا که حاج قاسم توفیقات زیادی داشت. وی افزود: سردار سلیمانی یک مکتب را در ایران و جهان به وجود آورد اما متاسفانه ضعفی جدی و ریشه دار داریم زیرا به جای الگوگیری تسلیم زمانه شدیم. ستاره احمدی

انتهای پیام /