سه‌شنبه 19 تیر 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه فرارو

ساعتی بعد نماینده آنها در حالی باشگاه را ترک کرد که در گفتگوی کوتاه با خبرنگاران اعلام کرد تنها برای پیگیری و بررسی امور سعید صادقی به باشگاه رفته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجم لورکوزن استوری جدیدی را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: سید حسین حسینی ممکن است بار دیگر به لیست استقلال برگردد.

وب‌گاه عصر ایران

بیشتر سینماگران یک عکس یا ویدئو از فریماه فرجامی را منتشر کرده و خبر درگذشت او را بازنشر کرده‌اند ولی چند بازیگر و منتقد سینمایی هم در باره او نوشته‌اند، اما شاید متفاوت‌ترین اظهارات را احمد طالبی‌نژاد داشته است که به صراحت درباره مشکل بزرگ زندگی فرجامی و چند هنرمند دیگر حرف زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه اجتماعی توئیتر ساعاتی پیش با اختلال مواجه شد و ایلان ماسک در توئیتی ریشه این مشکل را دیتا اسکرپینگ و دستکاری سیستمی اعلام کرد و از اعلام محدودیت برای مبارزه با این اختلال خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سید افشین مباشر در روز پنجشنبه 8 تیر با کشیدن دو تریلی به مجموع وزن 95 تُن در مسافت 25.52 متر، رکوددار گینس شد. او سال گذشته هم هواپیمای 43 تنی ام‌دی در مسافت 14.72 متر در 36 ثانیه را کشید که این حرکت به عنوان رکورد ملی در ایران به ثبت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد جعفر پور، رییس شرکت ارتباطات زیرساخت ایران نوشت: «در چند روز گذشته شرکت گوگل در اقدامی غیر حرفه ای، نسبت به ایجاد اختلال در استفاده از سرویس جستجوی خود (Google.com) برای کاربران ایرانی اقدام کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

اسکای اسپورت گران ترین تیم فعلی جهان را بر اساس ارزش‌گذاری ترانسفرمارکت معرفی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ایلان ماسک در صفحه توییتر نوشت: برای رسیدگی به سطح بالای استفاده از ربات‌ها برای جمع‌آوری داده و دستکاری سیستم، ما محدودیت‌های موقتی را اعمال کرده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

«فرناندو مندز لیته» رئیس آکادمی سینمای اسپانیا در تجلیل از اصغر فرهادی، کارگردان ایرانی از او به عنوان یکی از بهترین کارگردانان سینمای جهان یاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: تقریبا اکثر نفراتی که مدنظر باشگاه و سرمربی بود جذب شدند.

وب‌گاه فرارو

در حال حاضر، برنده هفت توپ طلا در جستجوی یک خانه جدید است. طبق گزارش‌ها، مسی به دنبال یک خانه در کنار آب برای خانواده‌اش می‌گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

لیونل مسی نسبت به خداحافظی فابرگاس از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی با انتشار متی احساسی به خداحافظی سسک فابرگاس واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توییت‌خوانی هم محدود شد!