دوشنبه 16 مهر 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه فرارو

در حالی که بیشتر خبرنگاران معتبر اروپایی اخبار مربوط به جذب احتمالی طارمی توسط میلان را پوشش می‌دادند، در نهایت اختلاف قیمت بین دو باشگاه باعث شد تا یکی از بزرگترین انتقالهای تاریخ برای یک بازیکن ایرانی به وقوع نپیوندد.

وب‌گاه ورزش سه

سادیو مانه که دیروز رسما به النصر پیوست دقایقی پیش برای اولین بار با این تیم تمرین کرد و با استقبال بازیکنان این تیم عربستانی مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان در راس یک هیات بلندپایه سیاسی - پارلمانی و اقتصادی دقایقی پیش وارد اسلام‌آباد پاکستان شد.

وب‌گاه فرارو

یک دختر سومالیایی که براساس پارتی بازی در مسابقه دو 100 متر یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین شرکت کرده بود شکستی مفتضحانه را تجربه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس یک هیات بلندپایه سیاسی - پارلمانی و اقتصادی به دعوت همتای پاکستانی خود برای سفر 3 روزه رسمی دقایقی پیش وارد اسلام‌آباد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عادل فردوسی پور گفت: مهمان برنامه آخر سال ما مهران مدیری بود و هفته قبل آن هم جشنواره برنامه‌های سیما بود که داوران آن مدیران رده‌بالای صداوسیما بودند.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از خداحافظی رسمی جان‌لوئیجی بوفون با فوتبال، واکنش ستاره‌های فوتبال به خداحافظی این دروازه‌بان اسطوره‌ای آغاز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عادل فردوسی پور گفت: روز یکشنبه به شبکه سه رفتم و جلسه گذاشتیم. همان جا گفتند نود تعطیل شده و فردا برنامه نداری. گفتم خب حداقل بگذارید من خداحافظی کنم که گفتند نه!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید احسان خاندوزی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از توافقاتی که در سفر رئیس جمهور به دمشق انجام شده بود، ایجاد دو نهاد تسهیل‌گر مالی بود که تجار ما بتوانند راحت تر فعالیت کنند. در مدت کمتر از سه ماه، هم بیمه مشترک و هم بانک مشترک، دو روز گذشته رسما تاسیس و اعلام شد که ما از این به بعد می توانیم تجار و سرمایه‌گذاران خود را از طریق این بیمه و بانک مشترک پشتیبانی کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان عراق به نامه پاپ فرانسیس به مناسبت دومین سالروز سفر تاریخی وی به عراق پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان عراق به نامه پاپ فرانسیس به مناسبت دومین سالروز سفر تاریخی وی به عراق پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان عراق به نامه پاپ فرانسیس به مناسبت دومین سالروز سفر تاریخی وی به عراق پاسخ داد.

وب‌گاه فرارو

دروازه‌بان افسانه‌ای ایتالیا و یوونتوس با انتشار ویدئو و متنی نوشت: "اینجا تمام می شود، تو به من همه چیز دادی، من همه چیز را به تو دادم، ما با هم برنده شدیم."

وب‌گاه گسترش

جامعه دوج کوین (DOGE) در حالت آماده باش قرار گرفته است. این موضوع پس از اینکه یکی از توسعه‌دهندگان برجسته آن، معروف به میشابور (Mishaboar)، هشداری حیاتی در مورد تکثیر توکن‌هایی با نام DOGE در شبکه های مختلف صادر کرد، رخ داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه کیکر آلمان و همچنین فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور بازار نقل‌وانتقلات مدعی پیشنهاد رسمی زنیت روسیه به بایرلورکوزن آلمان برای خرید سردار آزمون مهاجم 28 ساله ایرانی شدند.