دوشنبه 16 مهر 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه ورزش سه

پی اس جی دومین شکست متوالی خود در تور ژاپن را برابر اینتر تجربه کرد تا مشخص شود، غیبت کیلیان امباپه تا چه اندازه تاثیرگذار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین سلامی درباره شروع دوباره اعترضات در کشور در سالگرد اعتراضات پاییز 1401 هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیمی از دانشجویان در سوئیس در حال کار بر روی یک نمونه اولیه منحصر به فرد از جاذبی هستند که از غشای گرافن در آن استفاده شده است. این محصول که یک ماده متخلخل و اسفنجی مانند است، برای بیرون کشیدن کربن از جو طراحی شده است. این فناوری به زودی در پردیس EPFL مورد آزمایش قرار می‌گیرد و CO 2 جذب شده، برای تولید آب گازدار استفاده می‌شود. در سال 2021، ایلان...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد از تولد دوازدهمین فرزند پیرمرد 87 ساله بجنوردی از ساکنان روستاهای تابعه خبر داد و گفت: فرزند دوازدهم این فرد از مادری 45 ساله، 30 دقیقه بامداد شب گذشته طی زایمان فیزیولوژیک در بیمارستان بنت الهدی بجنورد به دنیا آمد.

خبرگزاری دانشجو

پاری‌سن‌ژرمن دومین شکست متوالی خود را در تور ژاپن تجربه کرد تا مشخص شود، غیبت کیلیان امباپه تا چه اندازه تاثیرگذار است.

وب‌گاه گسترش

سریال «پدر گواردیولا» اولین تجربه کارگردانی سعید نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی و با بازی مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، مهدی سلطانی و... از پنجشنبه (12 مرداد ماه) در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در دیدار جیحون بایرام اف وزیر خارجه آذربایجان که روز دوشنبه انجام گرفت، با بیان اینکه هدفگذاری تجارت بین دو کشور را 15 میلیارد دلار قرار داده است، اظهار داشت: در موضوع انرژی و حمل و نقل با یکدیگر همکاری داریم که این برای هر دو کشور منافع زیادی دارد. راه‌های آهن ترانس - خزر و باکو - تفلیس - قارص بسیار مهم هستند و از این راه‌ها باید بهره وری بیشتری شود.

وب‌گاه ورزش سه

مس رفسنجان این روزها با هدایت ساکت الهامی بدون هیاهو کارش را جلو می‌برد و به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های جذاب و البته پرقدرت لیگ بیست و سوم باشد.

وب‌گاه گسترش

به نظر می‌رسد که ایلان ماسک، مدیرعامل سابق توییتر (X)، ممکن است در کنفرانس آینده‌نگری بلاکچین شرکت کند؛ جایی که پروتکل مقیاس‌پذیری لایه 2 شیبا اینو، یعنی شیباریوم، به طور رسمی راه‌اندازی خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسطوره باشگاه رئال مادرید بهترین فوتبالیست تاریخ را معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

نشریه اکیپ فرانسه مدعی شد که ستاره فرانسوی بارسلونا قطعاً به پاری‌سن‌ژرمن خواهد پیوست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال اینترمیلان موفق شد با نتیجه 2 بر یک پاری‌سن‌ژرمن را مغلوب کند.

وب‌گاه ورزش سه

برناردو سیلوا هنوز امید خود را برای حضور در بارسلونا از دست نداده است اما از نظر بارسا، این انتقال با توجه به محدودیت‌های مالی موجود غیر ممکن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه پاریسی به دنبال شکایت از رئال به فیفا است.