جمعه 10 فروردین 1403

سرمربیگری کاپیتان اسبق تیم ملی در لیگ کشتی

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
سرمربیگری کاپیتان اسبق تیم ملی در لیگ کشتی

رضا یزدانی کاپیتان اسبق تیم ملی کشتی ایران به عنوان سرمربی تیم صنایع مازندران در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد امسال حضور خواهد یافت.

به گزارش مشرق، با توجه اینکه سازمان لیگ کشتی در نظر دارد رقابت‌های لیگ برتر امسال را بلافاصله بعد از مسابقات جهانی نروژ آغاز کند، بسیاری از باشگاه‌های کشور با جذب کشتی گیران خود به تکاپو افتاده و قصد دارند حضوری چشمگیر در این رقابت‌ها داشته باشند. طبیعتا متولیان کشتی استان مازندران هم به عنوان قطب کشتی آزاد ایران از مدتها قبل در صدد تسهیل شرایط حضور تیم‌های متعدد در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی هستند.

بر این اساس تیم کشتی آزاد صنایع مازندران هم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده که هدایت و سرمربیگری این تیم بر عهده رضا یزدانی کاپیتان اسبق تیم ملی کشتی کشورمان است.

بیشتر بخوانید:

*س_«کچ» حسن یزدانی بودم می‌گذاشتم کشتی خودش را بگیرد_س*

در همین راستا رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلا و 2 برنز رقابت‌های جهانی با تأیید این مطلب گفت: هدف ما از حضور در رقابت‌های لیگ برتر، کسب بهترین عنوان در این مسابقات است. البته می‌دانیم رسیدن به این هدف، فراز و نشیب‌های زیادی خواهد داشت اما با تمام توان سعی می‌کنیم به این مهم دست یابیم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم با آمادگی مطلوب در لیگ امسال شرکت کنیم و امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش رود با مشکلی مواجه نشویم.

به گفته رضا یزدانی قرار است در ترکیب تیم صنایع مازندران، علاوه بر کشتی‌گیران بومی مازندرانی، نفرات باتجربه و جوانان مستعد دیگری هم حضور داشته باشند.

رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال 1400 جام یادگار امام (ره) بعد از رقابت‌های جهانی 2021 نروژ و از اواخر مهرماه آغاز خواهد شد.

منبع: مهر