چهارشنبه 4 مهر 1403

سرمربی اردن: برای شکست عربستان آمده‌ایم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی اردن: برای شکست عربستان آمده‌ایم

حسین عموته سرمربی اردن می گوید که می خواهد مرحله دوم مقدماتی جام جهانی را با پیروزی به پایان برسد.

به گزارش "ورزش سه"، حسین عموته، سرمربی مراکشی تیم ملی اردن، درباره دیدار حساس بین تیم‌های ملی عربستان و اردن در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 صحبت کرد.

تیم ملی عربستان فردا سه‌شنبه ساعت 21:00 به وقت مکه، در آخرین مرحله از دور دوم مقدماتی جام جهانی، به مصاف اردن خواهد رفت.

عموته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با عربستان اظهار داشت: "با هدف پیروزی و کسب صدرنشینی گروه به دیدار برابر تیم ملی عربستان می‌رویم."

وی افزود: "در این دیدار تلاش خواهیم کرد که صدرنشینی را به دست بیاوریم و فرصتی به بازیکنانی بدهیم که در طول مرحله مقدماتی کمتر بازی کرده‌اند."

سرمربی تیم ملی اردن ادامه داد: "زمانی که روش بازی‌ام را تغییر دادم، با انتقادات زیادی مواجه شدم. حقیقتِ تیم را فقط مربی می‌داند؛ بنابراین مانچینی هم به روش تیمش واقف است و سخت است که درباره روش بازی او صحبت کنیم."

عموته تصریح کرد: "پیشرفت تیم فقط با رقابت‌های قوی و سطح بالا حاصل می‌شود و فردا با تمام توانمان بازی خواهیم کرد تا بر شرایط تیم در مرحله مقدماتی اتکا کنیم."

وی همچنین گفت: "پس از صعود، با آرامش روحی مقابل تیم ملی عربستان بازی خواهیم کرد و تنها فشاری که با آن مواجه‌ایم، سطح تیم با انجام تغییرات مثبت پس از جام ملت‌های آسیاست. من تیم‌مان را در سطح جهانی می‌دانم."

سرمربی اردن: برای شکست عربستان آمده‌ایم 2