شنبه 8 اردیبهشت 1403

سرنوشت دختر خردسال سمنانی همچنان نامعلوم است / جستجوها ادامه دارد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سرنوشت دختر خردسال سمنانی همچنان نامعلوم است / جستجوها ادامه دارد

نیروی انتظامی پس از گذشت چندین روز از ناپدید شدن زهرای هفت ساله همچنان به تلاش خود برای یافتن او ادامه می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عجم فرمانده انتظامی شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با آخرین وضعیت جستجوی زهرای گمشده گفت: از تمام ظرفیت های مامورین موجود در پلیس های تخصصی اعم از فنی و منابع و مخبرین نهایت استفاده شده است و کماکان تحقیقات به جهت پیدا شدن طفل ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: با آن که احتمال می‌رفت محل فقدانی در حوزه استان گلستان باشد بدون توجه به جغرافیایی کاری و بنا بر وظیفه انسانی شرعی تقدس کاری از تمامی ظرفیت موجود پلیس های تخصصی پاسگاه های نزدیک به محل وقوع حادثه استفاده و اقدام به جستجوی هدفمند در اطراف محل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی ابراز کرد: علاوه بر موارد فوق بنابر اظهارات شهود درست یا نادرست اقدام به بازبینی از تمام دوربین های مداربسته و همچنین بهره گیری از فضای مجازی و هرخودوریی که شهود احتمال می دادند به سمت آنها ادامه مسیر داده تحقیقات شده است.

لازم بذکر است زهرا عرب اسدی کودک هفت ساله فرزند غلامرضا در 30اردیبهشت ماه سالجاری در جنگل های دشت شاد از توابع میامی گم شد و پی از یک هفته تلاش ناموفق توسط نیروهای امدادی و هلال احمر عملیات جستجو به نیروی انتظامی واگذار شد.

انتهای پیام /