سه‌شنبه 10 مهر 1403

سرپل‌ذهاب آماده برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرپل‌ذهاب آماده برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان است

قصرشیرین - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان در حوزه‌های امتحانی این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

روح الله عباسیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حوزه ها پذیرای امتحانات نهایی دانش آموزان پایه های دوازدهم و پیش دانشگاهی و امتحانات غیرنهایی و حضوری پایه نهم است.

وی اظهارداشت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و پیش دانشگاهی از هفدهم خرداد ماه در هشت حوزه امتحانی با حضور 950 دانش آموز و با رعایت تمامی نکات بهداشتی و در شرایط مطلوب و با حضور مراقبان بهداشت برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب با توصیه به تمامی دانش آموزان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: دانش آموزان از ماسک و دستکش های بهداشتی استفاده کنند و از حضور اولیای دانش آموزان در مراکز حوزه های امتحانی خودداری شود.

عباسیان از والدین دانش آموزان خواست نگران نحوه برگزاری امتحانات از نظر بهداشت و ارزیابی عملکرد فرزندان خود نباشند زیرا فضای مدارس کاملا ضدعفونی و گند زدایی شده است.

سرپل ذهاب در مقاطع مختلف تحصیلی 15 هزار دانش آموز دارد که در 709 کلاس درس و در قالب 193 آموزشگاه شهری و روستایی مشغول تحصیل هستند.

*س_برچسب‌ها_س*