شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «شبگرد»، «دیپورت»، «رسم رفاقت»، «آن روی سکه»، «لکنت»، «زیر ستارگان شهر»، «همه خوب هستند»، «تصادف ممنوع»، «نقاب»، «احمق ها در دریا»، «پنج همخون»، «سفر به بام زمین»، «نابغه کوچک»، «نیکلا کوچولو»، «آتش باران»، «سطان کمدی»، «آشپزی با عشق»، «بهترین همسایه دنیا»، «رویای صعود»، «مهتاب بر شکوفه های گیلاس»، «گلستان»،...

وب‌گاه عصر ایران

تلویزیون برای آخر هفته 37 فیلم سینمایی‌، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش دارد که به روی آنتن خواهد برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در روزهای پایانی آخرین هفته مهرماه با فیلم‌های سینمایی از جمله «نابغه کوچک» و «سطان کمدی» در شبکه‌های سیما همراه باشید. «دیپورت»، «زیر ستارگان شهر» و «سفر به بام زمین»، سه فیلم جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند. فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن شبگرد، دیپورت، رسم رفاقت، آن روی سکه، لکنت، زیر ستارگان شهر، همه خوب...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تلویزیون برای آخر هفته 37 فیلم سینمایی‌، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش دارد که به روی آنتن خواهد برد.

وب‌گاه الف

تلویزیون برای آخر هفته 37 فیلم سینمایی‌، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش دارد که به روی آنتن خواهد برد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های سیما برای آخر هفته، «ماجرای نیمروز» و «یک حبه قند» را با چندین فیلم جدید که برای اولین بار روی آنتن می‌رود، تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اجرای نمایش «خوشدلان» نوشته سعید پورصمیمی که قرار بود مهر ماه با بازی این بازیگر و نویسنده روی صحنه برود، به تعویق افتاد.

وب‌گاه الف

مجلس یادبود مرحوم امین تارخ با حضور جمعی از هنرمندان و خانواده این هنرمند فقید در تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانا

بازیگر زنی که آردش را بیخته و الکش را آویخته این روزها مدعی شده که من حجابی نداشته‌ام که کشف حجاب کنم، این تازه ترین جنجال او پس از تهمت تعرض به سعید پورصمیمی است، خدا به دفعات بعد و هنرمندان بعدی رحم کند!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جشنواره بین‌المللی فیلم «آدلاید» در استرالیا میزبان نمایش فیلم «برادران لیلا» به عنوان تنها فیلم ایرانی در این رویداد سینمایی خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کارگردان فیلم «برادران لیلا» این پرسش را مطرح کرد که چرا فیلمش با وجود برخی ویژگی‌های مهم برای شرکت در اسکار، در کمیته بررسی نماینده سینمای ایران به آکادمی وجود ندارد؟

وب‌گاه الف

کارگردان فیلم «برادران لیلا» این پرسش را مطرح کرد که چرا فیلمش با وجود برخی ویژگی‌های مهم برای شرکت در اسکار، در کمیته بررسی نماینده سینمای ایران به آکادمی وجود ندارد؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کلاس آموزش تکنیک‌های بازیگری با حضور پرویز برید استاد دانشگاه گوته فرانکفورت آلمان در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

نمایش خوشدلان که اثری کمدی است جدیدترین نمایشنامه نگاشته شده توسط سعید پورصمیمی است که از نیمه اول ماه مهر با کارگردانی پریزاد سیف روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از دوستان نزدیک سعید پورصمیمی همزمان با روز سینما در مهمانی کوچکی که به افتخار او برگزار شد، شرکت کردند. آنها با یکدیگر دیدار کردند، از خاطرات خوش گذشته سخن گفتند و به خاطر جای خالی دوست مشترک‌شان، پرویز پورحسینی که این مهمانی همزمان با روز تولد او برپا شد، حسرت خوردند.